فرهنگ سازی در زمینه عدم استفاده از قلیان ضروری است

  • شناسه خبر: 97366
فرهنگ سازی در زمینه عدم استفاده از قلیان ضروری است

امام جمعه رفسنجان گفت: مردم باید متوجه باشند که این ماده یک ضرر است، استفاده از مواد مخدر، سیگار، توتون و تنباکو که منجر به مرگ فرد می شوند یک نوع انتحار تلقی می شوند.

خانه » آخرین اخبار » فرهنگ سازی در زمینه عدم استفاده از قلیان ضروری است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه کارگروه امنیت غذایی که پیش از ظهر امروز در فرمانداری برگزار شد، فرهنگ سازی در زمینه عدم استفاده از قلیان را ضروری دانست و اظهار داشت: مردم باید متوجه باشند که این ماده یک ضرر است، استفاده از مواد مخدر، سیگار، توتون و تنباکو که منجر به مرگ فرد می شوند یک نوع انتحار تلقی می شوند.

وی به پویش “قلیان ها را به گلدان تبدیل کنیم” اشاره کرد و گفت: این شعار باید همه جا بیان شود و مسئله قلیان ها یکی از مسائل همیشگی است که از سوی خانواده ها مطرح می شود.

رمضانی پور تصریح کرد: باید افراد قانونمند شوند و در کنار برخورد نیروی انتظامی دستگاه قضا هم حکم لازم را صادر کند و بهداشت هم با قاطعیت وارد عمل شود و هرجا لازم است دستور پلمپ مراکز عرضه را بدهد.

وی با بیان اینکه امروز دسترسی افراد به سیگار آسان شده است خاطر نشان کرد: وظیفه بهداشت است که مقابله کند و مراکز عرضه سیگار در شهر را متمرکز نماید تا دسترسی افراد هم سخت شود.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: باید در این زمینه با قاطعیت ورود پیدا کرد و بر اساس قانون عمل کنیم، در صورتی که همه ضوابط بر اساس قانون باشد هیچ مساله ای در شهر بوجود نمی اورد.

وی با بیان اینکه این نشست ها و برنامه ها باید جدی گرفته شود تصریح کرد: مجمع امور صنفی موظف شود که برای دریافت مجور تاییدیه بهداشت را داشته باشد، این ضروری است که بهداشت افراد از همه نواحی تامین شود.

وی توجه مضاعف به بحث غذای مردم را ضروری دانست و گفت: باید بروی تامین امنیت غذاهای مردم جدیت بیشتری داشت تا سلامت شهروندان را رقم زند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان