خطیب جمعه رفسنجان:

موضع هر فرد باید شفاف باشد / دشمن به عنوان میانه رو و معتدل، افراد را غیرانقلابی معرفی می کند

  • شناسه خبر: 97320
موضع هر فرد باید شفاف باشد / دشمن به عنوان میانه رو و معتدل، افراد را غیرانقلابی معرفی می کند

خطیب جمعه رفسنجان گفت: : سلیقه ها افراد متفاوت است اما نباید دو قطب چپ و راست در کشور ایجاد کنیم، مواضع خودمان را شفاف کنیم و اجازه ندهیم که به عنوان میانه رو و معتدل، ما راغیرانقلابی بدانند.

خانه » آخرین اخبار » موضع هر فرد باید شفاف باشد / دشمن به عنوان میانه رو و معتدل، افراد را غیرانقلابی معرفی می کند

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به فرمایشات صبح امروز رهبر فرزانه انقلاب در حرم ان حضرت اشاره کرد و اظهار داشت: ویژگیها و استراتژیک رهبر فرزانه انقلاب در سه دهه بعد از رحلت جانسوز امام راحل همان ویژگیها و روش و منش امام(ره) است.

وی به شیطنت های رسانه های غربی از جمله رسانه انگلیسی بی بی سی فارسی اشاره کرد و گفت: اینها می خواهند منش امام(ره) را تحریف کنند و اگر ما هوشیار نباشیم به خورد جوانانمان دهند.

رمضانی پور ادامه داد: جوانان ما امام راحل را ندیدند و با این تحریف دشمن تصور می کنند که امام(ره) می خواستند با آمریکا مذاکره کنند در حالیکه این از اصل اشتباه است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ما و در راس آنان آمریکا و صهیونیست ها می خواهند یه عده را در کشور انقلابی افراطی و عده ای را میانه رو غیرانقلابی معرفی کنند در حالیکه همه ملت ما انقلابی هستند و در همه صحنه ها پای نظامشان ایستاده اند.

رمضانی پور افزود: سلیقه ها افراد متفاوت است اما نباید دو قطب چپ و راست در کشور ایجاد کنیم، مواضع خودمان را شفاف کنیم، اگر اهل طیف و سلیقه ای هستیم و انها ما را غیر انقلابی معرفی می کنند باید ببینند که آیا همینطور است؟ مگر انها شهید ندادند و از ولایت حمایت نمی کنند؟

وی تصریح کرد: اجازه ندهید که شما را به عنوان میانه رو و معتدل، غیرانقلابی بدانند و بچه های حزب اللهی را تندرو بخوانند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه سخنانش به مواضع مشترک امام(ره) و رهبری اشاره کرد و حساسیت و منطقی بودن مواضع، صداقت و خلوص سیاسی، قاطعیت و استواری در رفتار سیاسی، ارائه طرح برای آینده، شیوه های نوین و کارآمد برای رهبری، فقیه و عارف، نگاه بلند جهادی، ارتباط به خدا و مانوس بودن با دعا و مناجات و گریزان از تکاثر اموال را از جمله آنها برشمرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ بیان داشت: خون این شهدا اغاز گر یک نهضت مبارک علیه رژیم شاهنشاهی و امروز نیز سیره رهبری ترجمان اندیشه های بلند امام(ره) است.

رمضانی پور در بخش دیگری از خطبه ها به معانی جهاداکبر اشاره کرد و گفت: در معنای عام جهاد آمادگی همه مردم برای خدمت در راه خداست و آیه ۵۲ سوره فرقان از مجاهدت به معنای فریب وعده های دشمن را نخوردن یاد شده است.

وی افزود: جبهه کفر کاملا روشن است و سردمداران ان آمریکا، انگلیس و مولود حرام زادهشان اسرائیل غاصب است و باید مراقب آنها باشیم.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: امروز نباید بگذاریم یک عده به بهانه سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی به پیکره دولت و ملت لطمه وارد کنند، خوشحال نباشیم که فلان هیات اروپایی برای سرمایه گذاری وارد کشور شده بلکه باید ببنیم که چه چیزی با خود آورده و چه چیزی را با خود از کشور می برد.

وی جهاد با نفس اماره را معنای سوم جهاد اکبر برشمرد و تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب تهذیب، تحصیل و ورزش را از جوانان خواستند که با تهذیب روح خود را از نفس شیطانی نجات می دهیم.

خطیب جمعه رفسنجان همچنین به پیام رهبر حکیم انقلاب به نمایندگان مجلس دهم اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس میهمانان چهارساله خانه ملت هستند و باید همه تلاش خود را برای آباد کردن مملکت صرف کنند و اگر کوتاهی شود خبانت به ملت محسوب می شود.

وی افزود: مسئولین شهرستان با نماینده مردم همکاری داشته باشند از ایشان حمایت کنند و مطالبه داشته باشند و نماینده مردم رفسنجان نیز فردی کارآمد و پابه کار هستند.

رمضانی پور به آغاز ماه مبارک رمضان و بهره گیری از آن برای جهاد اکبر اشاره کرد و تاکید کرد: حرمت این ماه باید حفظ شودنباید بگذاریم افراد در ملا عام چیزی بخورند حتی اگر بیمار و کودک هستند بلکه باید تذکر دهیم و افراد را نهی کنیم.

وی افزود: خوردن در ملاعام در ماه مبارک موجب حد می شود لذا برای خودمان گناه درست نکنیم و رعایت کنیم.

رمضانی پور به بهره گیری از سخنرانان در مساجد و تلاوت قاریان در ماه رمضان سفارش کرد و اظهار داشت: جمع خوانی قران کریم در مسجد جامع امسال هم برگزار می شود لذا جمع های قرآنی در سایر مساجد برنامه های خود برای حضور در این مراسم تنظیم کنند.

وی در پایان خطبه ها به موضوع حج امسال و عدم حضور حجاج ایرانی در مراسم حج امسال اشاره کرد و گفت: رژیم جنایکار آل سعود زائرین را از انجام مناسک حج محروم کرد و امید است که جهان اسلام در برابر این رژیم سفاک و کودک کش در یمن، عراق و سوریه مقابله کند و اعتراض شدید داشته باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان