برگزاری  مسابقات فوتسال جام رمضان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 97214
برگزاری  مسابقات فوتسال جام رمضان در رفسنجان

به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه فوتسال بین پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان در سالن ورزشی کوثر ناحیه مقاومت بسیج سپاه برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » برگزاری  مسابقات فوتسال جام رمضان در رفسنجان

مجید نجفی مسئول کانون بسیج ورزشکاران رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی گفت :کانون بسیج ورزشکاران در نظر دارد به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه فوتسال بین پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان در سالن ورزشی کوثر ناحیه مقاومت بسیج سپاه برگزار نماید.
وی افزود : این دوره مسابقات از پنجم ماه مبارک رمضان شروع می شود و به احتمال زیاد با حضور ۱۲ تیم در دو گروه شش تایی برگزار خواهد شد و ورود همه تیم ها ورزشی جهت شرکت در این دوره از مسابقه آزاد می باشد .
نجفی در خصوص جایگاه ورزش فوتسال در رفسنجان گفت :در این چند سال اخیر با حضور افراد تحصیل کرده در راس ورزش خصوصا رئیس محترم ورزش جوانان آقای صالح نیا ،با پشتکاری که دارند باعث ایجاد همدلی و اتحاد بین هیات های ورزشی توانسته اند با وجود کمبود امکانات در عرصه های قهرمانی فعال باشند .
وی افزود :در خصوص فوتسال نیز با حضور اکبر احمدی مسئول هیات فوتسال با برنامه ریزی دقیق و برگزاری مسابقات منظم در رده های مختلف توانسته اد که تا حدودی به فوتسال شهرستان رونق بخشند.
وی ادامه داد :هنوز جای کار دارد که ما بتوانیم در استان و کشور مقام آور باشیم و این امر جز با همدلی و حمایت مسئولین شهرستان از تیم های ورزشی خصوصا تیم های پایه به تحقق نمی رسد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان