نماینده شرکت امرالد اسپانیا در گفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد:

ایران کشوری است که می تواند بهترین کالاها را به دنیا ارائه کند / پسته مرغوب ایران باید به جهان نشان داده شود

  • شناسه خبر: 97147
ایران کشوری است که می تواند بهترین کالاها را به دنیا ارائه کند / پسته مرغوب ایران باید به جهان نشان داده شود

نماینده شرکت امرالد اسپانیا گفت: ایران کشوری است که می تواند بهترین کالاها را به دنیا ارائه کند و یکی از این کالاها پسته است.

خانه » آخرین اخبار » ایران کشوری است که می تواند بهترین کالاها را به دنیا ارائه کند / پسته مرغوب ایران باید به جهان نشان داده شود

مژگان امانپور مشاور بازرگان و نماینده شرکت امرالند اسپانیا در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی، جوانان روشن فکر و تحصیل کرده همراه با ایده های بسیار جالب کشور را بزرگترین سرمایه برشمرد و اظهار داشت: با استفاده از این پتانسیل بایستی قدم های بزرگی در راه توسعه صادرات و سرمایه گذاری در ایران انجام شود .

وی با بیان اینکه امروز ایران در حال حرکت به سمت مثبت در جهان است تصریح کرد: ایران کشوری است که می تواند بهترین کالاها را به دنیا ارائه کند.

امانپور ادامه داد: همیشه یک عده اخلال گر با سوء استفاده از تحریم کشور کالاهایی را به مردم ارائه می دهند که واقعی نیستند و به قصد تخریب صورت می گیرند.
IMG_0620

وی با بیان اینکه بایستی مقابل این تخریبها ایستاد و کالاهای واقعی کشورمان را به دنیا عرضه کرد خاطر نشان کرد: پسته یکی از این کالاهاست که باید به آن شناسنامه دهیم و به دنیا نشان دهیم که این پسته ماست که در جهان بهترین است.

این مشاور بازرگان تصریح کرد: هدف من این است که بهترین کالاهای ایرانی را با غرور به دنیا نشان دهم و بگویم که کشور اصلی من چه توانمندی های بزرگی دارد.

وی خاطر نشان کرد: هر قدمی در کشور برداشته می شود باید به تایید رهبری و ارگان های کشور باشد و و در غیر اینصورت هر تلاشی که حمایت از آن نباشد در کشور بی ثمر خواهد بود .

لازم به ذکر است؛ مژگان امان پور مشاور بازرگان و نماینده شرکت امرالد اسپانیا ، مدیر دفتر نمایندگی شرکت زمرد رفسنجان در اسپانیا نیز می باشد.

امانپور ایرانی الاصل است و سالهاست که در زمینه مشاوره ی سرمایه گذاری و بازرگانی با بخش ها ی مختلف کشور از جمله وزارت علوم همکاری دارند.

برچسب ها:
ایران پسته خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان