امام جمعه رفسنجان:

 همه دستگاه ها باید برای اقدام و عمل در یک کار ارزشی همسو شوند 

  • شناسه خبر: 97091
 همه دستگاه ها باید برای اقدام و عمل در یک کار ارزشی همسو شوند 

امام جمعه رفسنجان گفت: بحث سبک زندگی اسلامی ایرانی  و شیرین سازی زندگی شعار فرهنگی شهرستان است و لازم است همه دستگاه ها همسو بشوند تا در این کار ارزشی اقدام و عمل صورت گیرد.

خانه » آخرین اخبار »  همه دستگاه ها باید برای اقدام و عمل در یک کار ارزشی همسو شوند 

به گزارش خانه خشتی، دستور کار دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی  رفسنجان ارائه راه کارهای عملی و اجرایی تحکیم بنیان خانواده و شیرین سازی زندگی بود.

این جلسه با حضور امام جمعه،فرماندار،رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،شهردار،رئیس شورای شهر وسایراعضا در محل دفترامام جمعه محترم برگزار گردید.

حجه الاسلام والمسلمین رمضانی پور امام جمعه رفسنجان ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان و همچنین عید نیمه شعبان و همت همگان برای برگزاری شایسته این اعیاد از خداوند متعال توفیق این بر نامه ها را  خواستار شد.

وی با اشاره به موضوع کسب و کار حلال در سال گذشته از پشتکاراتاق اصناف شهرستان در بر گزاری کلاسهای آموزشی مختلف در این زمینه تشکر کرد و یادآور شد: با ورود  اداره اصناف  ، بازاریان و کسبه نیز کم کم رغبت پیدا کردند که در زمینه کسب و کار حلال آموزشهای لازم را ببینند .

رمضانی پور در ادامه به بحث آموزش زوجهای جوان اشاره کرد وبا توجه به  تلاش بهداشت رفسنجان حدود ۸۰ درصد استقبال از این طر ح داشته اند و زوجهای جوان راغب هستند و حتی بعد از ازدواج نیز این ارتباط وجود دارد و به لطف خدا مسائل مالی هم که وجود  دارد حل میشود .

وی تصریح کرد: امسال نیز که به عنوان شیرین سازی زندگی و استحکام خانواده می باشد  انشاالله که بتوانیم جلوی طلاق را بگیریم و نتایج خوبی داشته باشیم.

رمضانی پور در ادامه به بحث خطبه های نماز جمعه اشاره کرد و یادآور شد که بحث سبک زندگی اسلامی ایرانی  و شیرین سازی زندگی به طور اختصاصی در بخشی از خطبه های نماز جمعه هر هفته بیان میشود و لازم است همه دستگاه ها همسو بشوند تا در این کار ارزشی اقدام و عمل صورت گیرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام پور محمدی دبیر کارگروه کاهش طلاق نیز با بیان اینکه ترویج بحث سبک زندگی اسلامی ایرانی  و شیرین سازی زندگی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است ، برگزاری همایش مجردها را پیشنهاد داد.

در ادامه آقای محمد آبادی دبیر جلسه  ضمن تاکید بر تشکیل شورای نظارت بر فعالیتها و اجرای موسیقی یادآور شد: همچنان که نمایش صحنه ای ما شورای نظارت متشکل از کار شناسان و نماینده امام جمعه و نماینده فرمانداری به عنوان کارشناس اجتماعی  دارد میتوان از همین عزیزان نیز در شورای نظارت بر موسیقی استفاده کرد.

منبع خبر: روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان