گازرسانی به ۱۵ روستای رفسنجان در دست اقدام است

  • شناسه خبر: 97080
گازرسانی به ۱۵ روستای رفسنجان در دست اقدام است

رئیس ناحیه گاز شهرستان رفسنجان گفت: گازرسانی به ۱۵  روستای این شهرستان با اعتبار  بیش از ۵۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در حال انجام است.

خانه » آخرین اخبار » گازرسانی به ۱۵ روستای رفسنجان در دست اقدام است

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی افزود: با اجرای گازرسانی در این روستاها که در دهستانهای خنامان و دره دُران هستند، بیش از ۷ هزار نفر از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: عملیات گازرسانی به دهستان خنامان که شامل روستاهای چاروک، ۱۲ امام، رئیس آباد، حسین آباد، روکرد، گلوسالار، کاخ، علی آباد، ارجاسب و کربلایی رضا است از سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر در مرحله واگذاری انشعاب و نصب علمک هستند.

حسینی اظهار کرد: در این دهستان به طول ۵۱ کیلومتر شبکه و خط تغذیه با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال انجام شده که با واگذاری انشعاب و نصب علمک، تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: ۱۱۰۰ خانوار در قالب بیش از ۴ هزار نفر جمعیت در این دهستان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

رئیس ناحیه گاز شهرستان رفسنجان با بیان اینکه در دهستان دره دُران نیز عملیات گازرسانی امسال آغاز شده تصریح کرد: در این دهستان که شامل روستاهای اودرج، داوران، دره جُز، دره رنج و دره دُر  است ۴۳ کیلومتر شبکه و خط تغذیه در حال اجرا است که بیش از ۲۰ کیلومتر آن اجرا شده و بقیه آن نیز تا پایان سال جاری انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: هزینه به کارگیری در این طرح گازرسانی ۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است و با اجرای این پروژه بیش از ۳ هزار نفر جمعیت این دهستان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

سید محمد حسینی گفت: با اتمام عملیات گازرسانی به دهستانهای دره دُران و خنامان ِ رفسنجان، دیگر روستایی در این شهرستان فاقد گاز نخواهد بود.

حسینی گفت: عملیات گازرسانی به روستاها و شهرهای رفسنجان از سال ۸۲ آغاز شد و در حال حاضر تمامی روستاهای رفسنجان به شبکه گاز متصل شدند.

برچسب ها:
خانه خشتی گازرسانی به روستاهای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رودینی

    مردم رودین راویز هنوز آب آشامیدنی ندارند چه کسی بتید این مشکل را حل کند وکی وکی وکی وکی؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان