امام جمعه رفسنجان عنوان کرد:

طلاق، منفورترین عملی که در حال رواج در جامعه است

  • شناسه خبر: 97056
طلاق، منفورترین عملی که در حال رواج در جامعه است

امام جمعه رفسنجان گفت: طلاق منفورترین امر در زندگی است اما این کار راحت شده و در حال ترویج در جامعه است.

خانه » آخرین اخبار » طلاق، منفورترین عملی که در حال رواج در جامعه است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور  در آیین افتتاح نمایشگاه پویایی و بالندگی جمعیت که صبح امروز در محل پارک جوان دایر گردید اظهار داشت: برخی افراد  به راحتی زندگی خود را از هم می پاشند.

وی با بیان اینکه  سال گذشته نزدیک دو هزار نفر برای امر طلاق در استان کرمان مراجعه که از این تعداد ۹ نفر مرد متقاضی طلاق بودند تصریح کرد: این خیلی بد است و از طرفیزوج های جوان سالهای ابتدایی زندگی مشترک به بهانه دانشگاه و درس و غیره نمی خواهند بچه بیاورند و بهترین لحظات را که سپری کردند ان وقت می خواهند بچه بیاورند.

IMG_0924

رمضانی پور گفت: سن ازدواج در دختران ۲۷ و در پسران ۳۱ سال شده است ، سن افراد که بالا برود حوصله فرزند پروری ندارد و لذا زنان و مردان توانمندی خود را در امر فرزند اوری را غنیمت بشمرید.

 وی تصریح کرد: در سوره نور از زندگی به تعبیر شعاع عفت یاد می کند و صدها روایت در این باره سفارش شده از جمله آنکه پیامبر(ص) فرمودند “ازدواج سنت من است و کسی که ازدواج کند نصف دینش را حفظ کرده است”.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: ازدواج با همه حلالیتها و تقدس ها و زیباییها صفا و صمیمیت در کنار همین زندگی کار حرام هم وجود دارد و ان طلاق است که به عنوان منفورترینعمل از آن یاد شده است.

IMG_0919

وی افزود: ۲۵ سال است که فرهنگ نداشتن بچه در کشور کلید خورده است و متاسفانه امروز کشورمان به سمت کهنسالی و پیری می رود.

رمضانی پور با بیان اینکه نرخ رشد جمعیت در کشور  ۱٫۸ درصد است تصریح کرد: مرگ و میر ما بیش از این است در حالی که رشد جمعیت باید بیشتر از مرگ و میر باشد.

وی خاطر نشان کرد: همه دستگاه ها و در کنار آن رسانه ها به میدان آیند تا در زمینه کثرت جمعیت و آموزشهای پیرامون استحکام بنیان خانواده قدم های مناسبی برداشته شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان