امام جمعه رفسنجان:

روحیه انقلابی مجلس خبرگان حفظ شد

  • شناسه خبر: 96969
روحیه انقلابی مجلس خبرگان حفظ شد

امام جمعه رفسنجان گفت: : انتخاب دوره پنجم مجلس خبرگان انتخابی شایسته بود و روحیه انقلابی این مجلس حفظ شد و به یقین تمامی دستگاهها باید انقلابی باشند و همه باید در انقلاب تأثیر گذار باشند.

خانه » آخرین اخبار » روحیه انقلابی مجلس خبرگان حفظ شد

به گزارش خانه خشتی،  حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به رعایت تقوی، افزود: مردم در ۲۲ بهمن، روز قدس و … به میدان میایند و این روزها برای دشمن خیلی سخت می گذرد.

وی تصریح کرد: مردم ملت ایران باید واحد باشند و بدانند که با وحدانیت به پیروزی دست میابند.

رمضانی پور بیان کرد: مردم صاحب اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: شعار نوید بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم سر داده شده اما در عمل کاری انجام نشده است لذا امیدواریم این شعارها درقالب عملی شدن بتواند گره گشای امورمردم شود.

حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: گروههایی که علاقه دارند ایران با غرب رابطه داشته باشد گروه خوب نیست و مردم فریب این گروهها را نخورند.

وی بر تربیت صحیح فرزندان تأکید کرد و افزود: دوران کودکی مهمترین و زیر بنایی ترین دوره آموزشی و شکل گیری شخصیت برای انسانها و نقش های آموزشی و تربیتی مانند حکاکی بر سنگ از جهت ماندگار ی است.

وی تصریح کرد: پرورش حس خداپرستی در کودکان یکی از نعمت ها است و باید گرایش به انجام تکالیف الهی، حضور در مساجد، اقامه نماز در اول وقت، انجام روزهف شب زنده داری و سحر خیزی برای نماز صبح و صدقه دادن در فرزندان از سنسن کودکی و ۷ سالگی تقویت شود.

وی بیان داشت: برای دختران نیز از سنین کودکی حجاب کامل را به انها اموزش دهیم و از انجایی که حجاب با مانتو حجاب محسوب نمی شود لذا نباید بگذاریم د رآینده نقش چادر که با ارزش ترین چیز برای یک خانم است کم رنگ شود.

وی اظهار داشت: انتخاب دوره پنجم مجلس خبرگان انتخابی شایسته بود و روحیه انقلابی این مجلس حفظ شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن در همه زمینه ها تدکید دارند افزو.د: ایشان به اصل انقلاب و اصل نظام جمهوری اسلامی دغدغه دارند و به یقین تمامی دستگاهها باید انقلابی باشندو همه باید در انقلاب تأثیر گذار باشند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: این انقلاب نه تنها مال بسیجیان، روحانیت، جانبازان و طبقه پایین است بلکه متعلق به همه است و همه در پاسداشت از این نعمت باید کوشش کنند.

%

برچسب ها:
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان