تقدیر از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 96958
تقدیر از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز رفسنجان / عکس

با حضور امام جمعه و مسئولین دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز این شهرستان تقدیر شد.

خانه » آخرین اخبار » تقدیر از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ،  حجت الاسلام رمضانی پور در این مراسم ضمن ابراز رضایت از فعالیت های انجام شده در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز رفسنجان  از جذب خوب این مرکز در ترم گذشته که موجب شده است که برادران و خواهران در این مرکز به تعداد مساوی مشغول به تحصیل باشند؛ در مورد اساتید این مرکز اظهار داشت: این اساتید مایه افتخار شهرستان هستند که باید قدر آنها را دانست و این جلسات هیچ گاه نمی تواند پاسخگوی تلاش و زحمت ایشان باشد.

_dsc0041

محمد علی دهقان ریاست دانشگاه ولی عصر(عج) که میزبان این مرکز در دانشگاه است نیز بیان داشت: در حال ساخت ساختمان حوزه هستیم و انشاالله به زودی با پایان ساخت و ساز ساختمان حوزه شهید بهشتی، شاهد خواهیم بود که این مرکز نیز دارای ساختمان مجزا باشد.

وی افزود: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان پاسخ به نیاز مذهبی و دینی دانشجویان است و در چند سالی که حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه راه اندازی شده است آثار و دست آورد های آن در بین دانشجویان مشاهده می شود.

_dsc0056

حجت الاسلام لطفی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از اساتیدی که مایه جان خود که همانا علم است را با تمام وجود در خدمت معرفت جویان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان قرار می دهند ابراز داشت: در ترم گذشته ۱۱۳ معرفت جو از بین ۱۴۰ متقاضی این مرکز جذب شدند که ۵۳ نفر از خواهران محترم و ۶۰ نفر از ایشان نیز برادران عزیز هستند که در این مرکز مشغول به تحصیل شدند.

_dsc0071

گفتنی است در مجموع ۱۷۳ نفر در این ترم مرکز انتخاب واحد انجام داده اند.

تعداد ۹ نفر از اساتید برجسته شهرستان در این حوزه مشغول به تدریس هستند و دروسی از قبیل کلام، اخلاق، صحیفه سجادیه، تفسیر و … در این ترم برای معرفت جویان ارائه شده است.

_dsc0110

 

برچسب ها:
تقدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان