بازیکن اسبق تیم ملی؛

تیکدری: به عنوان مربی و بازیکن به رسالت آمدم

  • شناسه خبر: 96945
تیکدری: به عنوان مربی و بازیکن به رسالت آمدم

مجید تیکدری که در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود، از حضور خود در تیم فوتسال رسالت به عنوان مربی و بازیکن خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » تیکدری: به عنوان مربی و بازیکن به رسالت آمدم

به گزارش خانه خشتی، مجید تیکدری با بیان اینکه ابتدا فوتبال را دنبال می کرده است و در رده های سنی شهرداری کرمان با آرش برهانی همبازی بوده است افزود: در آن دوره فوتبالیستهای بسیار قابلی در کرمان حضور داشتند و ای کاش زودتر باشگاه مس تاسیس می شد تا این بازیکنان بتوانند مطرح شوند.

بازیکن سابق رسالت کرمان با اشاره به اینکه در سال ۷۷ به فجر کرمان پیوسته و از سال ۷۹ و در مسابقات قهرمانی کشور به فوتسال پیوسته افزود: من در سال ۸۰ سرباز شدم و به باشگاه پاس تهران رفتم و عضو تیم فوتسال این باشگاه شدم و بعد از آن به استقلال رفتم و سه سال نیز در آنجا شاگرد رضا صادق پور بودم و بهترین دوران ورزشی ام در این تیم بود.

وی با تاکید بر اینکه بسیار خوش شانس بودم که از روز اول حضور در تیم ملی، سرمربی من آقای انصاری فرد بوده است خاطرنشان کرد: تا سال ۲۰۱۱ عضو تیم ملی بودم و بیش از ۵۰ بازی ملی نیز در کارنامه دارم.

asrevarzesh

تیکدری در رابطه با تیمداری باشگاه رسالت در فصل پیش رو افزود: تا این لحظه خبرها حکایت از آن دارد که دیگر تیمداری نمی کند و شاید در این قضیه بازیکنان مقصر بودند.

 وی در ادامه با بیان اینکه تام ایران خودرو، شهید منصوری قرچک، شهرداری تبریز، گیتی پسند و در نهایت رسالت دیگر تیم های وی بودند افزود: برای بازگشت به کرمان واقعا تصمیم سختی گرفتم و من همیشه برای انتخاب تیم هایم سرمربی تیم برایم بسیار حائز اهمیت بوده است.

فوتسالیست کرمانی تصریح کرد: در نهایت احساس کردم که می توانم به فوتسال کرمان کمک کنم و به شهر خودم بازگشتم و زمانی هم که به کرمان آمدم قرار بر آن شد که به عنوان مربی و بازیکن به تیم کمک کنم.

تیکدری با اشاره به اینکه واقعا برایم مشخص نشد که چرا در نهایت به عنوان مربی انتخاب نشدم افزود: در فصل اول حضورم در رسالت قرار بود که این اتفاق رخ دهد که در نهایت هم رخ نداد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال با تاکید بر اینکه همیشه سالن های کرمان پر بوده است افزود: فوتسال در کرمان در تمامی رده های سنی علاقمندان بسیاری دارد و من با علم به همه اینها تصمیم گرفتم و به کرمان آمدم.

تیکدری با بیان اینکه به هر حال و طبق صحبتهای آقای عسکری مدیرعامل محترم باشگاه، شاید حکمتی بود که این اتفاق برای من رخ نداد و چه بسا اگر من مربی بودم با نتایج اول فصل، شاید برای همیشه باید قید مربیگری را

tikdari-asrevarzesh
می زدم هر چند که ما با آقای حکاک همکار بودیم و من دخالتی در کار ایشان نمی کردم.

وی در رابطه با مهمترین عامل ناکامی تیم فوتسال رسالت با بیان اینکه انتخاب سرمربیان تیم قابل قبول بوده است افزود: من دلیل عمده عدم نتیجه گیری سال دوم را عدم همدلی بین بازیکنان و عدم ارتباط آقای باغبان باشی با بازیکنان و همچنین شروع بسیار زود تمرینات می دانم.

تیکدری در بخش پایانی صحبتهای خود با بیان اینکه به عنوان نماینده فوتسال کرمان از مسئولین و مدیران ورزش در استان می خواهم که به رده های سنی و پایه ها در فوتسال استان توجه کنند خاطرنشان کرد: از شخص آقای حسین زاده مالک باشگاه رسالت می خواهم تا از تصمیم خود مبنی بر عدم تیمداری در فوتسال کنار بیایند تا همچنان فوتسال در کرمان زنده باشد.

پخش گزارشی از حضور امیررضا خادم معاون پارلمانی وزیر ورزش در کرمان و همچنین مسابقات دوومیدانی ماراتن، ذره بین، وقت اضافه به همراه ارتباط تلفنی با محمد ملایری دبیر سابق هیات سوارکاری استان کرمان، سعید قرایی مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان و علی پورزکیخانی سرمربی نوجوانان مس رفسنجان از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند. سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با انتخاب بهترین عملکرد مربی ورزش استان بود که در پایان مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان که با این تیم قهرمان لیگ برتر شده بود با ۲۸ درصد آرا، اول شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان