امام جمعه مطرح کرد:

تحقق واژه کارآفرینی در رفسنجان با پرهیز از مصرف گرایی 

  • شناسه خبر: 96907
تحقق واژه کارآفرینی در رفسنجان با پرهیز از مصرف گرایی 

امام جمعه رفسنجان گفت: برای تحقق کارآفرینی به معنای واقعی در رفسنجان باید از مصرف گرایی بیرون آییم و همه ما باید مبلغ محصولات تولید شهرستان باشیم.

خانه » آخرین اخبار » تحقق واژه کارآفرینی در رفسنجان با پرهیز از مصرف گرایی 

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم افتتاح نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال در رفسنجان که روز گذشته در محل کاروانسرای شاه عباسی برگزار شد، کارآفرینی را مسئله مهم امروز و دغدغه رهبر فرزانه انقلاب، دولت و مجلس  و دلسوزان نظام برشمرد و اظهار داشت: اقتصادی مقاومتی یعنی همین کارهای خرد و جزء ، تولید کننده و کارآفرین باید آنقدر زیاد شود که مردم از دست رنج خود بهره ببرند.

افتتاح نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال در رفسنجان

وی افزود: در کشورهای بزرگ با جمعیت بالایی همچون چین دولت و مجلس نمی تواند غذای سر سفره مردم را فراهم کنند و طبیعی که همه مردم کار و تلاش می کنند و تولید کننده هستند.

رمضانی پور با بیان اینکه در جامعه ما افراد به جای اهمیت دادن به کار به دنبال حقوق بالا هستند تصریح کرد: باید در جامعه این نگاه ایجاد شود که خانواده برای اشتغال اعضایش دست بکار بزند حتی اگر تا یکسال درآمد نداشته باشد ، باید تلاش و صبر داشت تا یک کار به ثمر بنشیند.

وی خاطر نشان کرد: شایسته است که کارآفرینی در شهر آسان شود و همه باید به کمک افرادی بشتابند که می توانند تولیدی ایجاد کنند و باید نگاه مثبت کمک به یکدیگر ایجاد شود.

امام جمعه رفسنجان به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و بیان داشت: همه ما باید خودمان را کارگر این نظام بدانیم تا به نقطه مطلوب دست یابیم و کارگران یک کارخانه باید آن کارخانه را از خودشان بدانند و با این تفکر آینده ای روشنی برای این مجموعه رقم خواهد خورد.

افتتاح نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال در رفسنجان

وی با بیان اینکه نگاه مصرف تولید داخل در شهر، استان و کشور باید ایجاد شود گفت: تولید گری که کمر همت بسته و با تحمل غم وغصه سرمایه ی خود را گذاشته است باید حمایت شود ؛در شهر هستند مجموعه هایی که محصولاتشان در انبارها مانده است و غصه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند، چرا باید اینگونه باشد؟

رمضانی پور خاطر نشان کرد: رهبری حکیم انقلاب در این زمینه بسیار تاکید داشتند تا جائیکه مصرف تولید داخل را واجب و استفاده از تولید خارجی که مشابه داخل را دارد حرام دانستند، مسئولان باید ورود کند و اجازه ندهند که کالاهای خارجی آنقدر بازار را پر کنند که مردم دیگر رغبت به تولید داخل نداشته باشند.

وی افزود: برای تحقق کارآفرینی به معنای واقعی در رفسنجان باید از مصرف گرایی بیرون آییم و همه ما باید مبلغ محصولات تولید شهرستان باشیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان