مسئول مجموعه مطرح کرد:

برای تکمیل پروژه مجموعه آگاه ۳۰ میلیارد تومان باید هزینه شود

  • شناسه خبر: 96802
برای تکمیل پروژه مجموعه آگاه ۳۰ میلیارد تومان باید هزینه شود

مسئول مجموعه عام المنفعه آگاه گفت: مساحت مجموعه ۴۰ هزار مترمربع است و تاکنون ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل پروژه ۳۰ میلیارد تومان دیگر باید هزینه شود .

خانه » آخرین اخبار » برای تکمیل پروژه مجموعه آگاه ۳۰ میلیارد تومان باید هزینه شود

بهروز آگاه مسئول مجموعه عام المنفعه آگاه در گفتگو با خانه خشتی در خصوص تاریخچه زمینهای مجموعه عام المنفعه آگاه گفت :زمینهای مجموعه تفریحی و گردشگری آگاه با یک دانگ زمینهای فیض آباد جزو ملکهای مادربزرگمان بوده که خانواده مادربزرگم (عمو و عمه هایم )تصمیم گرفتند در راستای نبود فضای مناسب برای تفریح و ورزش بانوان، مجموعه تفریحی به نام ایشان بسازند .
وی تصریح کرد : فاز یک این مجموعه شامل ساختمان اداری ، مهدکودک و همچنین ساختمان اموزشی که کلاسهای مختلف از جمله زبان، کامپیوتر، اشپزی ، شیرینی پزی، سفالگری و مجسمه سازی را شامل می شود .
آگاه ادامه داد : از بخش های دیگر این مجموعه استخر ، جکوزی ،حمام افتاب کافی شاپ ، حمام سنتی با کیسه کشی ،سالن بدنسازی با دستگاههای ورزشی و…. است که ازاخرین تکنولوژی های روز دنیا در آن استفاده شده است و محیط عالی به شمار می رود.
وی عنوان کرد :ساختمان اداری مجموعه سه طبقه شامل سالن فوتسال ،بستکبال ،اسکواش، پیک پنگ و سایر رشته های ورزشی برای بانوان انجام می شود .
بهروز آگاه سینما ، کافی شاپ و رستوران را از دیگر بخش های مجموعه آگاه برشمرد و تصریح کرد :دریاچه ،مسجد و کتابخانه از دیگر فضاهای جذاب این مجموعه به شمار می روند .
وی ضمن اشاره به اینکه ۹۵ درصد ساخت فاز ۱ این مجموعه به اتمام رسیده است تصریح کرد :تنها محوطه سازی بیرون این مجموعه ناتمام مانده است واین مجموعه برای نه تنها بانوان رفسنجانی بلکه برای کل بانوان ایرانی اشتغالزایی شده است .
آگاه ساخت هتل ۲۴ خوابه مجهز به نمازخانه، کتابخانه ومجموعه اسکیت رو یخ (یخ مصنوعی ) آمفی تئاتر و دریاچه را از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه در فاز ۲ عنوان کرد و گفت : مساحت مجموعه ۴۰ هزار مترمربع است و تاکنون ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل پروژه ۳۰ میلیارد تومان دیگر باید هزینه شود .
بهروز آگاه ضمن اشاره به اینکه این مجموعه ۱۰۰درصد مختص بانوان می باشد افزود :برای اداره این مجموعه از مدیران کار آزموده تهران برای آموزش بانوان بومی در تمام قسمت های مختلف این مجموعه استفاده خواهد شد .
وی از این مجموعه به عنوان تنها مجموعه بی نظیری که در هیج جای خاورمیانه وجود ندارد یاد کرد و گفت : شهرداری رفسنجان تنها ارگانی بود که ما را در ساخت این مجموعه یاری نمود و اگر حمایتهای آقای پور محمدی شهردار رفسنجان نبود تا این مرحله پیشرفت نمی کردیم .
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در صورت عدم سرمازدگی محصول کشاورزی (پسته ) سال آینده ،بتوانیم این مجموعه را در آینده ای نزدیک بطور کامل به پایان برسانیم .

برچسب ها:
آگاه بهروز آگاه پور محمدی شهردار رفسنجان مجموعه عام المنفعه آگاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نادر محمدی خنامان

    بسیار عالی.انشالله پسته ها را در سال دیگه سرما نمیزند و این مجموعه کامل میگردد.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان