توقیف چهار دستگاه خودرو در رفسنجان

  • شناسه خبر: 96799
توقیف چهار دستگاه خودرو در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از توقیف چهار دستگاه خودرو با خلافی بالای ده میلیون ریال در یک هفته گذشته خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » توقیف چهار دستگاه خودرو در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ “نصرالله عباسی” گفت: طی یک هفته گذشته مأموران پلیس راهور این فرماندهی هنگام کنترل تخلفات وسایل نقلیه تعداد چهار دستگاه انواع وسیله نقلیه که در سوابق خود خلافی بالای ده میلیون ریال داشته اند را شناسایی و پس از توقیف به پارکینگ دلالت دادند.

وی ادامه داد: این چهار خودرو شامل یک دستگاه پژو، یک دستگاه پراید، یک دستگاه سمند و یک دستگاه چری بوده است که مبلغ خلافی آنان جمعاً ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

این مقام انتظامی گفت: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط این خودروها عبور از محل ممنوع، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ است که در اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروها توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

این مقام مسئول یادآور شد: توقیف خودروهای دارای خلافی بیش از ده میلیون ریال در دستور کار همه روزه مأموران این پلیس قرار دارد که از خودروهای متخلف استعلام و در صورت داشتن خلافی بیش از ده میلیون ریال برخورد قانونی صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان ضمن تشکر از رانندگان قانون مدار، اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی را مهمترین عامل در پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی دانست و از شهروندان خواست: در هنگام رانندگی توجه کافی به قوانین راهور داشته باشند و همواره در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی کوشا باشند و از حرکات نمایشی و سرعت غیرمطمئنه در خیابان و جاده ها که باعث به خطر انداختن جان خود و دیگر رانندگان می شود، جداً خودداری کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رسول محمدی

    ای بابا دزد خلافکار کجا بوده .مملکت کاملا در امنیت بسر میبره .مامور جماعت یعنی دروغگو .یک ماه پیش ریختن خونه یه پسر شهیدی همسایه ما هستن بجرم قاچاق سلاح کاشکی راست بود بدبخت را بهش تهمت زدن روانه زندان کردن بعد بیگناهیش ثابت شد آزادش کردن .به خودشونم رحم نمیکنند .

    رضا

    اره فقط ماشین خوب بلدن جریمه کنن وبگیرن.شده ازوقتی ایشون اومده بگه ماچقدتونستیم دزد وخلاف کاربگیریم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان