فتح خرمشهر حاصل مقاومت و پایداری بود

  • شناسه خبر: 96578
فتح خرمشهر حاصل مقاومت و پایداری بود

امام جمعه رفسنجان گفت: فتح خرمشهر حاصل مقاومت و پایداری رزمندگان است و با مقاومت است که می توان به اهداف متعالی دست پیدا کرد.

خانه » آخرین اخبار » فتح خرمشهر حاصل مقاومت و پایداری بود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به منظور هم اندیشی پیرامون مراسم سالگرد امام خمینی(ره) و جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در رفسنجان صبح امروز در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان(عج) و فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح غرور آمیز خرمشهر اظهار داشت: منتظر ظهور کسی است که به عدالت جامعه کمک کند و باید شایستگی در جامعه ایجاد شود تا زمینه ظهور فراهم گردد.
وی فتح خرمشهر را حاصل مقاومت و پایداری رزمندگان دانست و گفت: امام(ره) برای انکه غرور کشور را نگیرد اظهار کردند که خرمشهر را خدا آزاد کرد؛ با مقاومت است که می توان به اهداف متعالی دست پیدا کرد.

رمضانی پور به برگزاری مراسم هر ساله گرامیداشت روز ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و بیان داشت: امام متعلق به خود و دوستان و یارانش نبود، امام(ره) تنها به خانواده اش تعلق نداشته و ندارد بلکه ایشان متعلق به دین اسلام و مکتب تشیع هستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شیعه را زنده در عصر امروز زنده کرده است تصریح کرد: ایشان مجدد اسلام هستند و حسابشان با حساب دیگر مراجع و علماء و حتی با شهداء جداست.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب در هیچ جای دنیا انقلاب جز با نام امام خمینی شناخته نمی شود و باید بر روی این سرمایه عظیم سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: باید به بهترین نحو برای برگزاری مراسم ارتحال رهبر کبیر انقلاب برنامه ریزی صورت گیرد.

رمضانی پور در ادامه به برنامه جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و پخش زنده از شبکه های سراسری در رفسنجان اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته اجرای این برنامه موجب نشاط در مردم و ایجاد فضای معنوی در شهر شده است، کار ارشمندی است و برای اجرای هر بهتر ان سنگ تمام گذاشت.

وی ادامه داد: می توان در برگزاری این مراسم از ظرفیت بسیار بالای قاریان شهرستان بهره گرفت و از فرصت پیش امده بهترین استفاده صورت گیرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان