وای به روزی که بگندد نمک؛

چاشنی اختلاط در برنامه های فرهنگی دانشگاه ولیعصر رفسنجان در تیررس معاونت فرهنگی و نهاد رهبری !؟ + فیلم

  • شناسه خبر: 96352
چاشنی اختلاط در برنامه های فرهنگی  دانشگاه ولیعصر رفسنجان در تیررس معاونت فرهنگی و نهاد رهبری !؟ + فیلم

حالِ فرهنگی دانشگاههایمان خراب است و مسئولین امور فرهنگی دانشگاهها یا در خوابند و یا در حال فعالیتهای غیر فرهنگی!

خانه » آخرین اخبار » چاشنی اختلاط در برنامه های فرهنگی دانشگاه ولیعصر رفسنجان در تیررس معاونت فرهنگی و نهاد رهبری !؟ + فیلم
 به گزارش خانه خشتی به نقل از دانشجوآزاد، کاش معاونت فرهنگی دانشگاهها حذف می شد! کاش امور فرهنگی در دانشگاهها نداشتیم، ای کاش مسئولین امور فرهنگی وجود نداشتند آن وقت خیالمان آسوده بود که قرار نیست در دانشگاهها کار فرهنگی انجام شود! اصلا دانشگاه را چه به امور فرهنگی؟! درستش این است که عده ای بیایند در دانشگاه آموزش بدهند و عده ای دیگر آموزش ببینند و بروند! خوب هم می شد اگر نبودند مسئولین فرهنگی در دانشگاهها! اما حال که هستند دانشگاهها را چه شده با انواع عناوین فرهنگی؟!

حالِ فرهنگی دانشگاههایمان خراب است و مسئولین امور فرهنگی دانشگاهها یا در خوابند و یا در حال فعالیتهای غیر فرهنگی!

فرهنگی که دغدغه دین و اسلام و نظام است؛ فرهنگی که سالهاست دغدغه رهبر معظم انقلاب بوده و در سخنرانی های مختلف به اهمیت آن اشاره نمودند وخاصتا به امور فرهنگی دانشگاهها متذکر شدند نمونه آن در دیدار دانشجویان در تیرماه ۹۴ است که فرمودند: “اینکه ما بیاییم دانشجوها را به خیال خودمان برای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی، به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدیهم جزو غلط ترین کارهاست” همچنین ایشان در دیدار با جمعی از روسای دانشگاهها در آبانماه سال ۹۴ اظهار داشتند: “کار فرهنگی را در دانشگاه بعضی با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته اند؛ غربی ها چه بهره ای بردند از اختلاط؟ اسلام، انسان را شناخته که حکم حجاب و عدم اختلاط داده است/ کار فرهنگی باید دانشجو را متخلق، انقلابی، معتقد به آرمانها، دوستدار کشور و نظام، دارای بصیرت، با اعتماد به نفس و سرشار از امید و با فهم درست از موقعیت کشور تربیت کند؛ به جوانهای مومن و انقلابی میدان دهید.”

وقتی شخص اول مملکت که رهبر سیاسی و دینی کشور هستند با ذکر مثالِ کنسرت و اردوی مختلط صراحتا این اقدامات را جزو غلط ترین کارها می نامند باید دید چرا مسئولین فرهنگی دانشگاهها به این مهم توجه نمی کنند که غفلت یا خدای ناکرده غرض ورزی آنها را به مقابله با فرامین رهبری فرا می خواند؟!

چندی است نمونه این کارهای غیرفرهنگی در دانشگاه ولیعصر رفسنجان شدت گرفته و طی مناسبت های مختلف جشن هایی به اصطلاح تحت نظارت نهاد رهبری دانشگاه یا معاونت فرهنگی برگزار می شود که بیشتر رنگ و بوی جشن های غیراخلاقی و غربی دارد تا مراسمی در خور شان محیط دانشگاهی!

متاسفانه دانشگاه ولیعصر رفسنجان (عج) از سال ۹۴ در حالیکه مسئول نهاد رهبری و مسئولین فرهنگی دانشگاه در خواب به سر می بردند جشنهایی برگزار شد که به چند نمونه از آن اشاره می شود:

در جشن میلاد حضرت زهرا (س) که تحت نظارت نهاد رهبری مخصوص دانشجویان دختر در دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد؛ به جای بزرگداشت حجاب در چنین روزی مجری برنامه به تمسخر حجاب پرداخت! همچنین در جشنی که متعلق به دختران بود تعدادی از آقایان جهت اجرای برنامه حضور داشتند که خود جای بسی تامل دارد! معلوم نیست در یک جشن زنانه مردان به چه کار می آیند؟!

قسمتی از فیلم این جشن را در اینجا ملاحظه بفرمایید.

در بسیاری از مراسم دیگر این دانشگاه مثل جشن میلاد حضرت علی (ع)، جشن بزرگداشت هفته مهندس و… پخش موسیقی زنده، اختلاط دانشجویان دختر و پسر و اعمالی دور از شان این روزهای بزرگ انجام شده است که گوشه ای از آن را در اینجا ببینید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • parisa pourmohamad

    واقعا باید تاسف خورد برای این طرز فکر. دست زدن و موسیقی ایرانی نماد فرهنگ غربیه؟ باید بین دخترها و پسرها پرده میکشیدن؟ باید همه گریه میکردن و تو سر خودشون میزدن؟!!! چرا شما نمیرید افعانستان با طالبان زندگی کنید؟ موسیقی از دم حرام هست اونجا...

    کمال

    ما توی مملکت مسلمونها می مانیم، آبجی! شماها برید آنتالیا و لاسوگاس پی عیاشی و ولگردی!

    Mohammad

    LIKE
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان