نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

استکبار ستیزی می طلبد که اقتصاد کشور را مقاومتی کنیم

  • شناسه خبر: 96303
استکبار ستیزی می طلبد که اقتصاد کشور را مقاومتی کنیم

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار ستیزی می طلبد که اقتصاد کشور را مقاومتی کنیم و برای این کار موانع سرمایه گذاری در کشور باید کنار روند.

خانه » آخرین اخبار » استکبار ستیزی می طلبد که اقتصاد کشور را مقاومتی کنیم

به گزارش خانه خشتی، حسین آذین در جلسه مشترک ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی، مشکل کشور را سرمایه ها و اموال راکد دانست و اظهار داشت: سرمایه گذاری همچون خون در بدن انسان است و بدون سرمایه گذاری دیگر شادابی در جامعه نیست و رشد اقتصادی رقم نخواهد خورد.

وی با بیان اینکه ۸۳۰ هزار میلیارد تومان پول سرگردان در اختیار مردم است تصریح کرد: در رفسنجان سالانه یک هزار تا یک هزار و پانصد  میلیارد تومان از فروش پسته وارد شهرستان می شود که می توان با بکارگیری این پول اقدامات مناسبی را در شهرستان انجام داد.

 آذین به انعقاد قرادادهای دو سال اخیر در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۸۵۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان در حال انجام است که گام موثری در شهرستان بوده است.

وی افزود: باید با نگاه غیر سیاسی از همه افراد با نفوذی که پول و سرمایه دارند در جهت رشد و آبادانی استفاده کنیم.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقامتی با حضور مردم در صحنه اقتصاد رقم می خورد  تصریح کرد: ۱۰ درصد از درآمد کل دنیا از گردشگری حاصل می شود و رفسنجان نیز این زمینه را دارد و نیاز است که در این بحث تقویت شود.

وی ادامه داد: استکبار ستیزی می طلبد که اقتصاد کشور را مقاومتی کنیم و برای این کار موانع سرمایه گذاری در کشور باید کنار روند.

آذین در پایان با اشاره به تصویب واگذاری اختیارات به استان در هیات دولت در سفر اخیر رئیس جمهور به استان کرمان اظهار داشت: با این امتیاز انجام کارها سرعت بیشتری می یابد و کاغذ بازی نیز برچیده خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان