امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

پیشرفت محقق نخواهد شد مگر اینکه همه یک ید واحد باشند

  • شناسه خبر: 96302
پیشرفت محقق نخواهد شد مگر اینکه همه یک ید واحد باشند

امام جمعه رفسنجان گفت: پیشرفت شهرستان محقق نخواهد شد مگر اینکه همه یک ید واحد باشند و و با وحدت و یکدلی کار را از خود بدانند ، امروز نباید دیده تنگ باشیم اگر کاری در هر بخشی از شهرستان صورت میگیرد متعلق به کل آن است.

خانه » آخرین اخبار » پیشرفت محقق نخواهد شد مگر اینکه همه یک ید واحد باشند

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه مشترک ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعات حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: امروز جوانان می توانند کارایی داشته باشند و مسئولین باید به آنها میدان دهند، گاهی جوانها حق انجام کاری را دارند اما ما اجازه نمی دهیم.

وی افزود: جوانان دنبال تکدی و زیاده خواهی نیستند بلکه حداقل خواسته یک جوان این است که شنیده شود.

رمضانی پور با اشاره به تاکید رهبرفرزانه انقلاب بر فرزندآوری و افزایش جمعیت تصریح کرد: با رواج فرهنگ فرزند زدایی جامعه رو به پیری سوق می یابد که این خواست دشمن است و آینده ای خطرناکی برای کشور خواهد بود.

وی ادامه داد : دشمن در عرصه های مختلف در تقابل با ما ایستاده که یکی از آنها همین جوانی و نیروی جوان کشور است.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: در دو سال گذشته شاهد تحول مناسبی از حیث مدیریت در وضعیت شهرستان بودیم و تحرک قابل توجهی در اقتصاد شهرستان رقم خورده است.

وی بیان داشت: پیشرفت شهرستان محقق نخواهد شد مگر اینکه همه یک ید واحد باشند و و با وحدت و یکدلی کار را از خود بدانند ، امروز نباید دیده تنگ باشیم اگر کاری در هر بخشی از شهرستان صورت میگیرد متعلق به کل آن است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: شما مسئولین باید ورای دولت، جبهه و یا حزب فکر کنید و اگر فرصتی در دست دارید باید به درستی از آن استفاده ببرید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان