پیام فرماندار رفسنجان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

  • شناسه خبر: 96172
پیام فرماندار رفسنجان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان بمناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی به شرح زیر صادر نمود:

خانه » آخرین اخبار » پیام فرماندار رفسنجان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروزه با پیشرفت و توسعه ی تکنولوژی ،جهان هستی بسیار کوچک می نماید. پهنه ی کره ی زمین با وجود وسایل ارتباطی دیگر نه دهکده ای جهانی ، بلکه سالن همایش بزرگی شده است که همگان از احوال و کردار یکدیگر باخبرند و از وقتی‌که زندگی در روی کره خاکی شکل گرفت یکی از پایه‌های مهمی که بشر را می‌توانست به سعادت برساند روابط اجتماعی بود و بعد از قرن‌ها سیر زندگی بشر تا به امروز و دستیابی بشر به‌کرات و آسمان‌ها، امروز در عصری قرار داریم که به عصر ارتباطات معروف است.

بنابراین این روابط اجتماعی و عمومی است که زندگی بشر را متحول کرده است و دنیا را با پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای‌ که در عرصه‌های مختلف پیش رفته است به یک دهکده جهانی تبدیل کرده است در این میان نباید از نقش روابط عمومی‌ها در ادارات و نهادها و جامعه غافل بود چراکه آن‌ها با تعهد و تخصصی که در این رشته از علوم اجتماعی دارند توانسته‌اند علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، نقش مهمی را در ارتقاء سازمان‌ها و نهادها ایفا کنند و باعث رشد و ترقی روزافزون شوند.

امروزه ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش خودرا درجامعه پررنگ‌تر کند.

نام‌گذاری ۲۷ اردیبهشت به‌عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی این ادعا را ثابت می‌کند که چقدر مدیران و کارشناسان روابط عمومی در انعکاس به هنگام اطلاعات موردنیاز مخاطبان مؤثرند و چقدر در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مدیران خود منشأ آثار و برکات هستند.

اینجانب در سالی که از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب به سال “اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل “نام‌گذاری شده است با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه شهرستان که صادقانه و بی‌ریا در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید قلم می‌زنند و تلاش می‌کنند از پیشگاه خداوند باری‌تعالی آرزوی سلامتی و موفقیت مسئلت می‌دارم.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مرتضی

    هر از چند گاهی فرماندار محترم رفسنجان به مناسبتهای مختلف پیامی را صادر می کنند متاسفانه با جستجو در اینترنت عین متن را میابیم که مسول دیگری ان را صادر کرده است!!!!! واقعا لازم است جهت یاداوری روز خاص یا قدردانی از افرادی از هنر و اطلاعات ادبی دیگران استفاده شود سوال من به عنوان یک شهروند این است آیا مشاورین رسانه ای و حقوقی فرماندار به ایشان یادآور نمی شوند که این موضوع جرم است و در بین مردم نیز با عنوان سرقت ادبی شناخته می شود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان