جشن پایان دوره پیش دبستانی مؤسسه قرآنی زادالمعاد برگزار شد/ عکس

  • شناسه خبر: 96136
جشن پایان دوره پیش دبستانی مؤسسه قرآنی زادالمعاد برگزار شد/ عکس

جشن پایان دوره پیش دبستانی مؤسسه قرآنی زادالمعاد وابسته به خیریه حضرت زینب (س) رفسنجان با حضور مربیان و والدین کودکان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » جشن پایان دوره پیش دبستانی مؤسسه قرآنی زادالمعاد برگزار شد/ عکس

به گزارش خانه خشتی، مدیر مؤسسه قرآنی زادالمعاد وابسته به خیریه حضرت زینب (س) رفسنجان در حاشیه جشن پایان دوره پیش دبستانی این مرکز، با اشاره به اهمیت دوره پیش دبستانی به عنوان یکی از مهم ترین دوره های زندگی، گفت: کودکان با ورود به پیش دبستانی در اجتماعی بزرگ تر ازخانواده قدم گذاشته و از بازی و تفریح با همسالان خود لذت می برند.

خانم زین الدینی ادامه داد: در این دوره کودکان قانون های یک زندگی سالم را می آموزند و پایه‌های خواندن ونوشتن، ریاضی، علوم و احساس مسئولیت و ادب اجتماعی در آنان نهادینه می شود.

وی با تأکید بر اینکه کودکان باید توانایی های خود را بشناسند و به اصل یاد گرفتن احساس خوبی داشته باشند، افزود:  آن ها به خوبی می آموزند که یاد گرفتن بهترین موهبت زندگی است.

۴۲۳۸۳۷۲۴۱_۳۸۷۴۵

مدیر مؤسسه قرآنی زادالمعاد همچنین به اهم برنامه‌های این مرکز در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌ در محضر قرآن (کتاب مائده آسمانی) و حفظ ۱۶ سوره قرآن همراه با شعر و تفسیر سوره ها، آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن، تقویت و گسترش آموزه های قرآنی و مذهبی در میان دانش آموزان با تدریس کتاب حدیث و کتاب داستان های قرآنی، آموزش نماز، ارکان، اذکار، احکام نماز، جزوه نماز به صورت شعر، تدریس کتاب جامع پیش دبستانی کاج به منظور درک مفاهیم ریاضی و علوم و بهره مندی از اصول حاکم بر تقویت بهداشت جسم و روان، آموزش حروف فارسی و شناخت آن ها، آموزش ضرب المثل های فارسی در قالب داستان، انجام فعالیت های تحقیقاتی پژوهشی و گرد آوری دفتر زبان آموزی و برگزاری جشن ها و مراسم ویژه شهادت اهل بیت (ع) با کمک کودکان از جمله برنامه های این مؤسسه در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ بود.

خانم زین الدینی با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی در دستور کار این مؤسسه قرار دارد، به برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری در پارک. سینما و سالن موسسه نیز اشاره کرد و افزود: آموزش شعر های مناسبتی، آموزش هماهنگ کتب دوره پیش دبستانی و ارائه تکلیف هفتگی، آموزش کار دستی از دیگر برنامه های این مؤسسه است.

وی با بیان اینکه آموزش تمامی مفاهیم در قالب بازی، شعر و داستان بوده است، از زحمات خانم ها مرعشی، آفرند، نخعی و مربیان و مادران تشکر کرد و خواستار توفیق روز افزون ان ها از درگاه ایزد منان شد.

۴۲۱۸۱۲۳۳۰_۱۳۸۴۵۶

برچسب ها:
مؤسسه قرآنی زادالمعاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان