فرماندار رفسنجان:

دانشگاهها باید تبدیل به کارگاههای اقتصادی و کاربردی شوند

  • شناسه خبر: 95998
دانشگاهها باید تبدیل به کارگاههای اقتصادی و کاربردی شوند

فرماندار رفسنجان گفت: دانشگاههای ما باید به سمتی روند که دانشجویان خلاق آموزش داده شوند که پس از فارغ التحصیلی دنبال کار دولتی نباشند.

خانه » آخرین اخبار » دانشگاهها باید تبدیل به کارگاههای اقتصادی و کاربردی شوند

به گزارش خانه خشتی، حمید ملانوری صبح امروز در جلسه ای با حضور ریاست دانشگاه های پیام نور کشور در دانشگاه واحد رفسنجان به ظرفیت بزرگ دانشگاهی این شهرستان اشاره کرد و گفت: رفسنجان دارای بزرگترین منبع نیروی انسانی و دارای افراد خلاق، مبتکر و باهوشی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها باید تبدیل به کارگاههای اقتصادی و کاربردی شوند تصریح کرد:در رفسنجان اولین گوجه سیاه به دست یک جوان تولید شده که می توان از چنین افراد مبتکری در دانشگاهها بهره گرفت.

IMG_0529

ملانوری خاطر نشان کرد: دانشگاههای ما باید به سمتی روند که دانشجویان خلاق آموزش داده شوند که پس از فارغ التحصیلی دنبال کار دولتی نباشند.

حسین خلیلی نژاد رئیس دانشگاه پیام نور نیز با برشمرد اقدامات انجام شده در سال گذشته در این دانشگاه یادآور شد: این دانشگاه از کمک خیرانی همچون سید جلال مرتضوی  و حاج حسین خلیلی نزژاد بهره برده است و هرساله بالغ بر ۵۰ میلیون تومان هزینه تحصیل دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت به کمک این خیرین تامین می شود.

IMG_0519

وی از راه اندازی صندوق مهر امام رضا(ع) در این دانشگاه خبر داد گفت: جهت انتقال شهید گمنام به دانشگاه نیز نامه نگاری های لازم با سردار باقرزاده صورت گرفته و وزیر سابق ارشاد نیر کمک بسیاری برای تسهیل این امر داشتند و این یک اتفاق میمون است که در دانشگاه انجام شود.

خلیلی نژاد بودجه دانشگاه پیام نور واحد رفسنجان را اندک دانست و بیان داشت: تاکنون این واحد دانشگاهی با کمک و همت خیرین شهرستان پیش رفته است و قدردان آنها هستیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان