تظاهرات میلیونی یمنی‌ها در جمعه “مطالبات ما تصمیمات سرنوشت‌سازند”

  • شناسه خبر: 9567
تظاهرات میلیونی یمنی‌ها در جمعه “مطالبات ما تصمیمات سرنوشت‌سازند”

خانه خشتی:میلون‌ها یمنی‌ امروز (جمعه) با تجمع در صنعا، پایتخت این کشور در تظاهرات میلیونی “مطالبات ما تصمیمات سرنوشت‌سازند” شرکت و بر ادامه روند انقلاب‌ خویش تاکید کردند. خانه خشتی به نقل از فارس، مردم انقلابی یمن از نخستین ساعات بامداد امروز (جمعه) برای شرکت در تظاهرات میلیونی و اعتراض‌آمیز “مطالبات ما تصمیمات سرنوشت‌سازند” در […]

خانه » آخرین اخبار » تظاهرات میلیونی یمنی‌ها در جمعه “مطالبات ما تصمیمات سرنوشت‌سازند”

خانه خشتی:میلون‌ها یمنی‌ امروز (جمعه) با تجمع در صنعا، پایتخت این کشور در تظاهرات میلیونی “مطالبات ما تصمیمات سرنوشت‌سازند” شرکت و بر ادامه روند انقلاب‌ خویش تاکید کردند.

خانه خشتی به نقل از فارس، مردم انقلابی یمن از نخستین ساعات بامداد امروز (جمعه) برای شرکت در تظاهرات میلیونی و اعتراض‌آمیز “مطالبات ما تصمیمات سرنوشت‌سازند” در یکی از بزرگترین خیابان‌های صنعا، پایتخت این کشور و میدان التغییر تجمع کردند.

مردم انقلابی یمن با شرکت در این تظاهرات ضمن اعلام اینکه مطالبات آنها قابل چانه‌زنی نیستند و تصمیماتی سرنوشت‌سازند، تاکید کردند که انقلابشان همچنان ادامه دارد و قاتلان انقلابیون باید محاکمه شوند.

تظاهرات‌کنندگان یمنی همچنین تاکید کردند که طرح شورای همکاری خلیج فارس باید به اجرا گذاشته شود و ساختار ارتش این کشور براساس اصول ملی و به دور از طایفه‌گرایی مورد بازنگری قرار گیرد.

پیشتر جوانان انقلابی یمن با دادن ضرب‌ الاجل یک هفته‌ای خواهان برکناری نزدیکان علی عبدالله صالح، دیکتاتور سابق این کشور از مناصب و پست‌های خود شده بودند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان