موانع تولیدی تعدادی واحد ها در رفسنجان برطرف شد

  • شناسه خبر: 95612
موانع تولیدی تعدادی واحد ها در رفسنجان برطرف شد

در جلسه ای تحت عنوان جلسه رفع موانع تولید که در محل فرمانداری رفسنجان برگزار شد برخی تولید کنندگان در رفسنجان مشکلات خود را بیان کردند که با حضور مسئولین مربوطه تا حدودی این مشکلات و موانع برطرف گردید.

خانه » آخرین اخبار » موانع تولیدی تعدادی واحد ها در رفسنجان برطرف شد

به گزارش خانه خشتی ، فرماندار رفسنجان در جلسه رفع موانع تولید که صبح امروز در محل فرمانداری رفسنجان برگزار شد، بیان کرد: شرکت تاپ اکو خاورمیانه در رفسنجان که تا یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید در فاز اول و دوم به ۴۵ مگا وات برق نیاز دارد که امیدواریم تأمین و مشکل برق این واحد رفع شود.

وی اظهار کرد: همچنین مشکل دیگر این شرکت تأمین روزانه ۲۴۰۰ متر مکعب آب صنعتی است که امیدواریم مسئولان مربوطه در رفع این معضل اقدام کنند.

حمید ملانوری خاطرنشان کرد:   پروژه آلومینیوم پارس هنزا نیز در احمدآباد دئفه مشکل تأمین برق دارد و برای سه هزار نفر اشتغالزایی خواهد شد.

وی اظهارکرد: همچنین شرکت دشتخاک ( تولید ادوات کشاورزی) نیز مشکل تأمین آب آشامیدنی داردکه با کمک شرکت آب و فاضلاب شهری رفسنجان این موضوع حل می شود.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: شرکت تولید فلزات نادر در رفسنجان هم مشکل پرداخت مالیات بر ارزش افزوده دارد.

ملانوری ادامه داد: این شرکت اقدام به تولید طلا، نقره و سلنیوم از لجن مس می کند و اولین شرکت دانش بنیان در استان کرمان است.

وی تصریح کرد: برای ۷۰ نفر در این شرکت اشتغالزایی شده است.

فرمانداررفسنجان با اشاره به اینکه در کنار این کار، همچنین کاتد مس به روش الکترولیز نیز تولید می شود عنوان کرد: این شرکت در ایران تنها تولید کننده کاتد مس از قراضه های مس است که در طی دو سال گذشته ۴٫۵ میلیون دلار صادرات داشته است.

فر ماندار رفسنجان گفت: مشکل اصلی این شرکت این است که دولت باید به صادرکننده ارزش افزوده بدهد که بیش از یکسال است که این ارزش افزوده به این شرکت تعلق نگرفته است و باید با استانداری مکاتبه داشته باشیم و نسبت به اصلاح قوانین و بخشنامه ها اقدام شود.

ملانوری بیان کرد: شرکت کاشی الماس کویر رفسنجان نیز مشکل اخذ یرانه صنعتی را دارد که در حال حاضر ۲۰۰ میلیارد ریال بابت این هدفمندی یارانه ها در بخش صنعت طلب دارند و در صورتی که ۵۰ درصد این رقم تحقق یابد شکوفایی در این صنعت را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: شرکت نوید بخش رفسنجان هم بسته بندی سبزیجات و سیفی جات را دارد دارای مشکل تأمین آب آشامیدنی است و این مانع نیز با کمک شرکت آب و فاضلاب رفسنجان برطرف گردید.

برچسب ها:
واحد تولیدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    پس شرکت فرومولیبدن کویر رفسنجان چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان