نماینده مجلس سوریه مطرح کرد: فشار بر عنان برای انصراف از حل بحران سوریه

  • شناسه خبر: 9550
نماینده مجلس سوریه مطرح کرد: فشار بر عنان برای انصراف از حل بحران سوریه

خانه خشتی: یک نماینده مجلس سوریه با تاکید بر اینکه کوفی عنان به حقیقت خشونت‌ها در سوریه پی برده است، گفت: طرف‌های متعدد برای منصرف کردن عنان از تلاش برای حل بحران سوریه بر او فشار می‌آورند. خانه خشتی به نقل از فارس، “خالد العبود” روز جمعه در گفت‌وگو با شبکه العالم، وتوی قطعنامه شورای […]

خانه » آخرین اخبار » نماینده مجلس سوریه مطرح کرد: فشار بر عنان برای انصراف از حل بحران سوریه

خانه خشتی: یک نماینده مجلس سوریه با تاکید بر اینکه کوفی عنان به حقیقت خشونت‌ها در سوریه پی برده است، گفت: طرف‌های متعدد برای منصرف کردن عنان از تلاش برای حل بحران سوریه بر او فشار می‌آورند.

خانه خشتی به نقل از فارس، “خالد العبود” روز جمعه در گفت‌وگو با شبکه العالم، وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل از سوی چین و روسیه را پیامی برای کسانی دانست که خواهان دخالت در منطقه از طریق سوریه هستند.

نماینده مجلس سوریه گفت، مردم سوریه دیگر منتظر نهادهای بین المللی برای حل بحران نمی‌شوند و آتش را با آتش پاسخ‌ می‌دهند و از کشور خود دفاع می‌کنند.

العبود خاطرنشان کرد: سوری‌ها دیگر منتظر نمی‌نشینند تا برایشان تصمیم‌گیری شود؛ ما آتش را با آتش پاسخ خواهیم داد و نیازی به شورای امنیت یا هر نهاد و سازمان دیگر نداریم؛ شهروندان سوری برای دفاع از خود و سرزمینشان، شخصا اقدام خواهند کرد و از کشور دفاع می کنند.

وی با تاکید بر اینکه کوفی عنان به حقیقت خشونت‌ها در سوریه پی برده است، توقف خشونت‌ها را لازمه برگزاری گفت‌وگوهای سیاسی دانست و تاکید کرد که طرف‌های متعدد برای منصرف کردن عنان از تلاش برای حل بحران سوریه بر او فشار می‌آورند.

خالد العبود تاکید کرد: آمریکا سناریوهای متعددی را در سوریه تجربه کرده و به نتیجه نرسیده است و انتظار می‌رود که تلاش‌ها و فشارهای خود را به خارج از حیطه شورای امنیت منتقل کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان