امام جمعه رفسنجان در یادواره شهدای هرمز آباد مطرح کرد:

مسئولان نظام برای بیانات راهگشای رهبر انقلاب گوش شنوا داشته باشند

  • شناسه خبر: 95411
مسئولان نظام برای بیانات راهگشای رهبر انقلاب گوش شنوا داشته باشند

امام جمعه رفسنجان گفت: رهبر فرزانه انقلاب امروز در جمه کارگزاران و مسئولین بیانات راهگشایی برای اقتدار کشور داشتند که امیدواریم مسئولین نظام گوش شنوا داشته باشند که عنان تدبیر این نظام بدست آنان است.

خانه » آخرین اخبار » مسئولان نظام برای بیانات راهگشای رهبر انقلاب گوش شنوا داشته باشند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در مراسم یادواره شهدای روستای هرمزآباد رفسنجان که عصر امروز برگزار شد، هدایت عام مردم را از اهداف بعثت پیامبر اکرم(ص) برشمرد و اظهار داشت: همه بشریت بوسیله بعثت باید به سوی باری تعالی هدایت شوند و وجود مبارک پیامبر(ص) تمام تلاش خود را در این راه گذاشت.

وی به مقاومت و دلیری رزمندگان اسلام در عملیات بسیار سنگین و با اهمیت بیت المقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان از همه توان و تاکتیکشان و ایمان و اخلاصشان استفاده کردند تا اینکه آزادی خرمشهر رقم خورد.

رمضانی پور ادامه داد: برای انکه رزمندگان فریب شیطان را نخورند و مغرور نشوند امام راحل بلافاصله اعلام کردند که خرمشهر را خدا آزا کرد، امام(ره) خواست بگوید همه پیروزی ها بدست خداوند رقم میخورد.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها، دشمنان قسم خورده ی ما و آل سعود کافر این را هنوز باورشان نشده است، هنوز هم وقتی یک سرباز از سربازان رشید اسلام یک تهدید می کند انها عقب نشینی می کنند.

امام جمعه رفسنجان به سخنان سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان اشاره کرد و گفت: آنها می دانند اگر سپاه، ارتش و یکی از رزمندگان ما چیزی را بگوید عمل می کند و به همین خاطر می ترسند.

وی حادثه منا در مراسم حج سال گذشته و کشته شدن هزاران حاجی اشاره کرد و گفت: عربستان حاضر به تحویل دادن اجساد مطهر این قربانیان نبود که با یک تشر رهبر فرزانه انقلاب بلافاصله حاضر به همکاری شدند، اینها می ترسند چون ایمان و اعتقاد ندارند و عملشان باطل است.

رمضانی پور یادآور شد: رژیم صهیونیستی که در جنگ با اعراب شش روزه آنان را شکست داد امروز چندین بار در برابر لبنان شکست خورده است در حالیکه تنها گروهی از حزب الله لبنان در مقابل این رژیم سفاک ایستادگی می کنند.

وی با بیان اینکه با مقاومت در برابر دشمن پیروزی رقم می خورد تصریح کرد: شهدای ما نیز با مقاومت و اخلاص در میدان نبرد پیروز شدند و این اقتدار را بوجود آوردند.

امام جمعه رفسنجان آرامش و امنیت کشور را به برکت نعمت ولایت مطلقه فقیه و تدبیر هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب دانست و بیان داشت: امروز ایشان در جمه کارگزاران و مسئولین بیانات راهگشایی برای اقتدار کشور داشتند که امیدواریم مسئولین نظام گوش شنوا داشته باشند که عنان تدبیر این نظام بدست آنان است.

وی خاطر نشان کرد: رهبری فرزانه دارای قدرت و عظمت هستند اما همچون اجداد طاهرشان ار راه مهربانی و موعظه عمل می کنند و ایم به معنای قدرت نداشتن ایشان نیست، رهبری ملاحظاتی دارند نه اینکه قدرت ندارند.

رمضانی پور ادامه داد: این ضعف نیست بلکه قدرت امامت و ولایت است که از راه موعظه و نصیحت پیش می روند و همیشه در مسائل کلان و خرد کشور توصیه می کنند و این مسئولان هستند که باید متنبه باشند و خدشان را به ولایت نزدیک کنند و کمترین حرف را در برابر ایشان داشته باشند.

وی به نامگذاری شعار سال به عنوان “اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل” اشاره کرد و گفت: یکی از میدان هایی که امروز رزمنده و مقاومت می خواهد همین میدان کار اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است، بچه های حزب اللهی باید وارد این میدان شوند و فرمایش رهبری را عملی کنند.

رمضانی پور افزود: ما باید بر خلاف نظر کسانی که واداده ی غرب و دلداده ی آمریکا هستند اقتصاد مقاومتی را ایجاد کنیم و پرچم شهدا را برافراشته نگاه داریم.

وی خاطر نشان کرد: خداوند عنایات بسیاری را به ما داده است مهم این است که مامسیر درست را برویم و مراقب انحراف گروه های و عرفان های ضاله باشیم.

رمضانی پور تصریح کرد: اگر محفل و مجلسی ما را از یاد خداوند غافل می کند و محل گناه و معصیت است باید ان را ترک کنیم هرچند که بااهمیت باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان