فرمانده انتظامی رفسنجان خبرداد:

دستگیری سارق به عنف کمتر از ۲۴ ساعت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 95100
دستگیری سارق به عنف کمتر از ۲۴ ساعت در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری یک نفر سارق به عنف و یک نفر مالخر در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع سرقت در این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » دستگیری سارق به عنف کمتر از ۲۴ ساعت در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ نصرالله عباسی گفت: در پی وقوع خبری مبنی بر یک فقره سرقت به عنف در منزل یکی از شهروندان و اعلام به کلانتری بلافاصله مأموران واحد تجسس کلانتری در محل سرقت حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل حادثه تحقیقات خود را از مالباخته شروع و سرنخ هایی در خصوص شناسایی متهم به دست آوردند.

عباسی با اشاره به این که تحقیقات پلیس از صحنه حادثه شروع و خیلی زود به نتیجه رسید، گفت: مأموران پس ازبررسی های به عمل آمده و کسب اطلاعات موثق موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کنند.

وی ادامه داد: با دستگیری متهم مذکور و انتقال وی به کلانتری، در ابتدا منکر هر گونه سرقت شد اما پس از روبرو شدن با مالباخته به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن تأیید اقدام مجرمانه خود به فروش اموال مسروقه به یک نفر مالخر نیز معترف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران با استفاده از شگردهای پلیسی و کسب اطلاع دقیق از منزل مالخر در یک عملیات غافلگیرانه وی را نیز دستگیر کردند.

وی یادآور شد: در بازرسی از منزل متهم اول تعداد ۶ عدد النگو و یک عدد انگشتر طلا و در بازرسی از منزل مالخر یک عدد النگوی طلای مسروقه کشف و کلیه اموال مکشوفه به مالباخته مسترد شد.

این مقام مسئول افزود: در این خصوص پرونده مقدماتی متهمان تشکیل و پس از ارجاع به مرجع قضایی برای تحقیقات تخصصی تر در اختیار پلیس آگاهی رفسنجان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان از شهروندان خواست: توصیه های پلیس را جدی گرفته و هرگز بدون شناخت کافی درب را به روی اشخاص ناشناس باز نکرده و حتی الامکان منازل خود را به سیستم های امنیتی به ­روز مجهز کنند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان دستگیری سارق دستگیری سارق در رفسنجان سارق به عنف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضایی

    چه فایده چند روز دیگر آزاد میشود و دلیرتر میشود. میبایستی دستشان را قطع کنند.

    جعفري.

    بنده هم با شما موافقم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان