مهدی نامجو خبر داد؛

با تغییر سرمربی در مس کرمان موافق نبودم

  • شناسه خبر: 95020
با تغییر سرمربی در مس کرمان موافق نبودم

مهدی نامجو که در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود، از عدم موافقت خود با تغییر سرمربی مس کرمان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » با تغییر سرمربی در مس کرمان موافق نبودم

به گزارش خانه خشتی مهدی نامجو در رابطه با عملکرد اکبر میثاقیان با بیان اینکه تغییر سرمربی تنها راهکار برای موفقیت یک تیم نیست افزود: شاید نتایج آقای میثاقیان با توجه به دیر اضافه شدن وی به تیم، عدم بستن تیم و غیره قابل پیش بینی بوده است و بنابراین می توان گفت عملکرد وی قابل قبول نبوده است.
وی با اشاره اینکه با تغییر سرمربی در مس کرمان موافق نبوده است خاطرنشان کرد: تغییر سرمربی تنها راه برای موفقیت یک تیم نیست و برای موفقیت یک تیم عوامل بسیاری دخیل هستند.avarzesh20
کارشناس فوتبال کرمان با تاکید بر اینکه در بحث پشتیبانی و کادر مدیریتی باشگاه مس در فصل جاری بسیار خوب کار کرده است افزود: امیدواریم تیم فوتبال در سه بازی پیش رو خوب کار کند و شاهد صعود آنها به لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.
وی در رابطه با نحوه استفاده از بازیکنان در ترکیب مس توسط آقای میثاقیان با بیان اینکه در این بازیها مس ترکیب ثابتی نداشته است افزود: شاید آقای میثاقیان تصمیم بر آن گرفته است که از نفراتی که در تمرین بهتر بوده اند استفاده نماید و شاید مشکلاتی در تیم وجود داشته است که ما از آن بی خبریم اما در هر صورت تصمیم گیرنده آقای میثاقیان بوده است.
نامجو در رابطه با بازی مس در مقابل نفت آبادان، با اشاره به اینکه مسی ها در نیمه اول عملکرد بهتری داشتند افزود: متاسفانه در ادامه و به خصوص نیمه دوم نفت بر بازی مسلط شد و بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت.
کارشناس فوتبال کرمان تصریح کرد: تیم مس در هر سه فاز دفاعی، میانی و حمله مشکلاتی دارد و من بسیار سعی کردم تا این مشکلات را به آقای میثاقیان و همکارانشان اعلام کنم.
وی با تاکید بر اینکه مس کرمان باید خونه به خونه را در بابل شکست دهد افزود: با توجه به مشکلات عدیده در خط دفاع و سایر موارد مس کار بسیار سختی در آنجا دارد اما امیدوارم موفق شود.
نامجو در پایان بازیهای پایانی مس رفسنجان را نسبت به مس کرمان ساده تر و شانس آنها را برای صعود بالاتر از مس کرمان دانست و ابراز امیدواری کرد حداقل یکی از نمایندگان کرمان در پایان فصل به لیگ برتر صعود نماید.
پخش گزارشی از تیم هندبال مس کرمان و همچنین فرشاد ثمره شاه پسند، شطرنج باز کرمانی، خلاصه دیدارهای نمایندگان فوتبال استان در لیگ دسته اول کشور، ذره بین، وقت اضافه به همراه ارتباط تلفنی با محمد امیرپناهی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند. سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با شانس صعود تیم های فوتبال مس کرمان و مس رفسنجان به لیگ برتر کشور بود که در پایان ۵۶ درصد به مس رفسنجان و ۴۴ درصد به مس کرمان رای دادند.

برچسب ها:
سر مربی مس کرمان عصر ورزش فوتبال کرمان کارشناس فوتبال کرمان مس کرمان مهدی نامجو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان