دکتر آذین:کار معنوی تا ابد ماندگار است

  • شناسه خبر: 9501
دکتر آذین:کار معنوی تا ابد ماندگار است

خانه خشتی: نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزش انسان‌ها به این است که واسطه فیض معنوی هستند و کار معنوی تا ابد ماندگار است. خانه خشتی، دکتر حسین آذین در آیین طرح مساجد ماه مبارک رمضان شناخت و معرفت را از ویژگی‌های بارز انسان دانست و اظهار داشت: کفر در […]

خانه » آخرین اخبار » دکتر آذین:کار معنوی تا ابد ماندگار است

خانه خشتی: نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزش انسان‌ها به این است که واسطه فیض معنوی هستند و کار معنوی تا ابد ماندگار است.

خانه خشتی، دکتر حسین آذین در آیین طرح مساجد ماه مبارک رمضان شناخت و معرفت را از ویژگی‌های بارز انسان دانست و اظهار داشت: کفر در اثر جهل ایجاد می‌شود.

وی افزود: موقعیتی که خداوند به واسطه انسان بودن انسان‌ها در اختیار فرزندان آدم قرار داده، موجب شناخت خود و سپس خداوند می‌شود و این امر وی را اشرف مخلوقات کرده است.

آذین عنوان کرد: امامان معصوم (ع) مسیر فیض الهی هستند و باید به خوبی از دستورات آنها استفاده کرد.

وی بیان کرد: ارزش انسان‌ها به این است که واسطه فیض معنوی هستند و کار معنوی تا ابد ماندگار است.

آذین خاطرنشان کرد: مبلغان کار ارزشمندی انجام می‌دهند، زیرا واسطه مردم و فیض معنوی هستند.

وی تصریح کرد: کارهای خوب و معنوی که میراث گرانبهای فکری و معنوی بزرگان را نشر می‌دهند، ارزش زیادی دارد و جوانان و نوجوانان ما باید از این زلال معرفت بیشتر سیراب شوند.

آذین بر ایجاد روش‌های مناسب برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در مساجد تأکید کرد و ابراز داشت: همان‌گونه که مساجد محل عبادت و تکامل با معنویات هستند، بهترین جایگاه برای دیدار چهره‌به‌چهره نمایندگان با مردم نیز هستند.

این نماینده مجلس ابراز داشت: هر هفته در ۲ مسجد پای درد دل مردم می‌نشینیم تا گوشه‌ای از مشکلات آنها را در حد توان خود برطرف کنیم.

برچسب ها:
دکتر آذین:کار معنوی تا ابد ماندگار است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان