مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در جمع کارگران رفسنجان:

فرهنگ کار باید توسعه یابد

  • شناسه خبر: 94933
فرهنگ کار باید توسعه یابد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: فرهنگ کار باید توسعه یابد و مفهوم وسیع آن در جامعه گسترش داده شود تا موجبات رشد شهر، استان و کشور را فراهم نماید.

خانه » آخرین اخبار » فرهنگ کار باید توسعه یابد

به گزارش خانه خشتی، اسماعیلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در جمع کارگران شهرستان رفسنجان ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به این جامعه زحمت کش از فعالیت کارگران که موجب رونق و آبادانی شهر و دیار خود می شود قدردانی کرد.

وی رفسنجان را شهر نمونه تولید و پیشتاز در اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: این امتیاز حاصل زحمات و کار گذشتگان است و ما باید این هدیه را گرامی بداریم.

اسماعیلی افزود: این امانت باید به درستی حفظ شود و با کار و تلاش مضاعف به نسل آینده برسد.

وی با بیان اینکه همه ما به عنوان یک کارگر مشغول به کار هستیم تصریح کرد: فرهنگ کار باید توسعه یابد و مفهوم وسیع آن در جامعه گسترش داده شود تا موجبات رشد شهر، استان و کشور را فراهم نماید.روز جهانی کار و گارگر rafsanjan (24)

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان خاطر نشان کرد: در برنامه ششم توسعه رشد اقتصادی ۸ درصد در نظر گرفته شده است که ۲/۷ آن از محل بهره وری است که به نیروی انسانی برمیگردد.

گفتنی است مراسم گرامیداشت روزجهانی کار و کارگر پیش از ظهر امروز با حضور کارگران و مسئولین استانی و شهرستانی در تالار علقمه شهر رفسنجان برگزار شد.

برچسب ها:
توسعه فرهنگ کار رفسنجان فرهنگ کار کار در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • میم م

    سلام راستی فرماندار کجا بود؟ روز کارگر مبارک
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان