امام جمعه رفسنجان:

حفظ قرآن به استمرار نیاز دارد

  • شناسه خبر: 94846
حفظ قرآن به استمرار نیاز دارد

امام جمعه رفسنجان گفت: حفظ قران به استمرار و تکرار نیاز دارد تا دستاوردهای مهمی حاصل شود.

خانه » آخرین اخبار » حفظ قرآن به استمرار نیاز دارد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در ایین تجلیل از حافظان قران در مسجد الزهرای رفسنجان اظهار کرد:  باید به فرزندان در راستای حفظ قران کریم میدان دهیم تا وارد عرصه شوند و باعث افتخارافرینی برای خود و جامعه شوند.
وی افزود: موسسه قرانی و نهج البلاغه رفسنجان فعالیت های بسزایی در حوزه تربیت حافظان قران انجام میدهد تا تاثیرگذاری مفیدی بر جامع داشته باشد که در این زمینه بیشترین حافظ را تربیت و تحویل جامعه دادند.

tajlil (3)
وی تصریح کرد: همه موسسات قرانی در شهرستان رفسنجان نظم خوبی در حفظ قران دارند.
رمضانی بیان کرد: بالغ بر ۴۰۰ حافظ قرآن در شهرستان داریم، که از این تعداد,  بیش از ۱۰۰ نفر حافظ کل قرآن هستند.
وی خاطرنشان کرد:درزمینه قران باید فرهنگسازی شود و اکنون که در ماه مبارک رجب قرار داریم بیشترین استفاده و بهره را از قران کسب کنیم زیرا قرایت حتی یک ایه کوچک از قران در این ماه ثواب چندین برابر ان در ماههای دیگر دارد.

tajlil (5)
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه در ماه رمضان سال گذشته جمع خوانی قران در رفسنجان از ۱۲ شبکه استانی پخش مستقیم شد ادامه داد: امسال نیز این برنامه در مسجد جامع با حضور قاریان شهرستان برگزار خواهد شد.
امام جمعه رفسنجان با تأکید بر اینکه باید در زمینه فرهنگ سازی قرآن همه تلاش کنند، متذکر شد: ما کارهای قرآنی را حمایت میکنیم.
از ۱۵۱حافظ قران این شهرستان به همت فرمانداری, شورای اسلامی شهر رفسنجان, شهرداری, و امان جمعه و همچنین نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی  در این ایین تجلیل شد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حفظ قران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شاگرد

    باسلام ای کاش اقای رمضانی امام جمعه محترم تلاش وفعالیت دیگر موسسات قرانی راهم ازنظر میگذراندند،ازجمله موسسات جامعه القران کریم که بازحمت فراوان برروی نونهالان از ۴ساله ببالا تلاش میکنند که پایه اموزش یعنی روخوانی قران را یادبگیرند وبعد به بالاتر برسند،موسسه قران ونهج البلاغه پشتوانه ها وخیرین پشت کارگیری هم دارند ولی موسسات دیگر باید همه درروغن خودشان سرخ شوند تا روزگاربگذرانندالبته تلاشهای اقای صفری هم واقعا قابل تقدیراست،
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان