در چهارمین روز از هفته سلامت؛

خانه پزشک جوادیه فلاح افتتاح شد / عکس

  • شناسه خبر: 94564
خانه پزشک جوادیه فلاح افتتاح شد / عکس

خانه پزشک جوادیه الهیه فلاح با حضور  مسئولین رفسنجان و  بخش نوق پیش از ظهر امروز افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » خانه پزشک جوادیه فلاح افتتاح شد / عکس

به گزارش خانه خشتی، خانه پزشک جوادیه الهیه فلاح پیش از ظهر امروز  با حضور ارسلان معاون فرماندار و جمال زاده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و ابراهیمی بخشدار بخش نوق افتتاح شد.

photo_2016-04-23_12-28-41

غلامحسین رفسنجانی رئیس شورای اسلامی جوادیه فلاح در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: زیربنای خانه پزشک جوادیه ۱۳۰ متر مربع است و ۱۳۶ میلیون تومان برای ساخت این خانه هزینه شده است که مبلغ ۳۰ میلیون تومان آن توسط بنیاد خیریه علی ابن ابیطالب(ع)، مبلغ ۳۰ میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و  باقیمانده هزینه نیز توسط خیر محمود فلاح پرداخت گردیده است.

photo_2016-04-23_12-31-38

احمد جمالی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: از امروز برای اولین بار در رفسنجان سیستم واکسن فلج اطفال تغییر میکند.
وی افزود: واکسنهای جدید سه ظرفیتی جایگزین میشود و با توجه به برنامه سازمان جهانی بهداشت همان قطره فلج اطفالی که قبلا کودکان دریافت میکردند نوع آن تغییر کرده است.
جمالی زاده خاطر نشان کرد: درحال حاضر در کل جهان فقط کشورهای افغانستان و پاکستان موارد فلج اطفال در آن وجود دارد و متاسفانه این دو کشور همسایگی ما قرار دارند و برای اینکه کودکان ایرانی دچار فلج اطفال نشوند ما در سال ۲بار کودکان افغان را هم واکسن میزنیم.

photo_2016-05-04_08-34-07

photo_2016-04-23_12-28-20

عکس و خبر:کاظم رفسنجانی

برچسب ها:
جوادیه فلاح خانه پزشک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان