جام شهدای جعفرآباد دهستان رضوان برگزار شد

  • شناسه خبر: 94555
جام شهدای جعفرآباد دهستان رضوان برگزار شد

جام شهدای جعفر آباد نوق دهستان رضوان با حضور مسئولین ورزش شهرستان به کار خود خاتمه داد.

خانه » آخرین اخبار » جام شهدای جعفرآباد دهستان رضوان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان رفسنجان، فینال جام شهدای جعفر آباد نوق دهستان رضوان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئول هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و بخشدار مرکزی رفسنجان و جمعی از مسئولین منطقه نوق و خانواده شهدای روستای جعفر آباد در استادیوم شهید بهامین برگزار شد.

در این مسابقات که به همت شورا و دهیاری روستای جعفر آباد برگزار شده است لاجوردی پوشان مهدی آباد نوق قهرمان شدند.

جام شهدای جعفرآباد دهستان رضوان با شرکت ده تیم در استادیوم شهید بهامین برگزارشد که در پایان تیم های شهید حسنی نژاد و دهیاری اسماعیل آباد به مرحله پایانی این مسابقات راه یافتند.

برچسب ها:
جام شهدای جعفرآباد دهستان رضوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کریمی

    سلام جعفراباد دیاری مستقل است یادش به خیر شهید مجدمی سومین شهید جعفراباد وقتی عکسش را آوردند چه استقبالی به عمل آمد. هرکس از هرکجای ایران از خانواده شهید باشد به جعفراباد بیاید و زن بگیرد آن شهید جز شهدای جعفراباد محسوب میشود . خانواده شهید در جعفراباد خریدار دارد. دیگر اینکه بعضی اعتقاد دارند که حجت خدا در جعفرآباد است.

    ملکی

    سلام خدا خیرتان بدهد باعث شد مسئله جاده جعفراباد مطرح شد تا شاید مسئولین فکری بکنند و جلو چند تا جوان مردم آزار را بگیرند و راه را باز کنند ای کاش از این راه چند عکس میگرفتند خصوصا از مغازه درب و پنجره سازی یک متر به جاده حریم ندارد. شاید این روستا فاقد دهیار باشد.

    محمد

    سلام تشکر از پستتان گناه جعفرآبادیها را پاک نکنید شبها بچه ها عمدا راه را میبندند که مردم جعفرابادیها را بدنام کنند. جعفرابادیها سقاخانه ای درست کردند که مردم آب بخورند. عیر ممکن است که بیایند راه را ببندند که مردم فحششان بدهند.

    فاطمه

    سلام جعفراباد فوتبالش عالی است اگر جاده را نمی بستند عالی بود. جعفرابادیها دلشان میخواهند در روستایشان تصادف بشود عمدا یک باند بلوار شهید بهامین را میبندند من هر وقت رد میشوم بانی اینکار را نفرین میکنم. نمیدانم چه فکری میکنند. که جاده را میبندند. یک مرد پیدا نمیشه بگوید چرا راه را میبندند. شما را به خدا این نظر تایید کنید متشکرم.

    یا زهرا

    سلام فاطمه خانم خوب گفتی. به خدا قسم من در جاده نوق هیچ خطری تهدید نمیکند جز جاده جعفراباد. اگر خدای ناکرده ماشین خراب شود باند بلوار مانع پارک ماشین سمت بلوار شده. چرا وزارت راه کاری نمیکند.چند روزی راه باز بود من دعا خیر میکردم از آنروزی که راه را بستند من نفرین میکنم میگویم هرکه این راه بسته خدا رزق و روزی و دستش راببند الهی خیر نبیند مطمئنم این کار آدم عاقل نیست. شبها راه را می بندند .از وزرات راه هم گله دارم چرا دکان درب سازی که مانع دید میباشد یک موتور کنار جاده نمی تواند توقف کند عقب نشینی نمیکند. زمین وادی السلام نیست.

    یک شهروند

    عکس نداشته باشه هیچ جذابیتی نداررررررره

    نوقی

    از قدیم الایام مهدی آباد درهمه رده ها و همه زمینه ها قهرمان بوده جام مهدی آباد قدمتی به اندازه انقلاب دارد

    یک شهروند

    شمس آباد قبل از انقلاب با تیم قدس شمس آباد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان