یادداشت/

نام علی(ع) قوت زانوی هر در راه مانده ایست

  • شناسه خبر: 94401
نام علی(ع) قوت زانوی هر در راه مانده ایست

علی یک محبت بی نهایت است، یک ابر رحمت الهی که الطافش در طول زمان به سر همه باریده است و نامش قوت زانوهای هر به خاک نشسته ای بوده

خانه » آخرین اخبار » نام علی(ع) قوت زانوی هر در راه مانده ایست

به گزارش خانه خشتی، برخی انتخاب ها همیشه مورد تحسین و اقبال بوده است و قطعا یکی از بارزترین مصادیق این نوع انتخاب ، برگزیدن میلاد مولود کعبه علی علیه السلام به عنوان روز پدر است. همان طور که رسول خدا (ص) نیز فرمودند: “من و علی پدران این امت هستیم.”
این اسلام عزیز که بعد از رسالت اخرین پیامبر تنها شاه راه هدایت بوده است، دست پدرانه علی را از بدو تولد، به سر خود دیده و فداکاری هایش را لمس کرده، پدری که با گریه اسلام و مسلمین گریست و با لبخندشان شادمان شد. او برای بقای این طفل نوپا حاضر به تحمل تیغ در گلو و خار در چشم شد.
علی یک محبت بی نهایت است، یک ابر رحمت الهی که الطافش در طول زمان به سر همه باریده است و نامش قوت زانوهای هر به خاک نشسته ای بوده و توان هر بازویی که برای کسب روزی حلال تلاش کرده .
فقط از دست یداللهی او بر می اید که هم درصحنه سیاست و دیانت لحظه ای نلغزد، هم فرزندی تربیت کند که چراغ هدایت بشود. علی همان کسی است که می تواند در عین توانایی ساده زندگی کند تا طعم درد مردم از زیردندانهایش بیرون نرود.
مردم زمانه ای که علی را در میان خود درک کردند قدر این نعمت را ندانستند و در جواب سلونی سوالاتی پرسیدند که لکه ی ننگی بر پیشانی بشر زدند، یتیمان شهر نیز بعد از نبودنش او را شناختند.
به نظر میرسد اگر بخواهیم به این پدر بزرگ و بزرگوار در این روز مبارک هدیه ای بدهیم، هدیه ای بهتر از شکر نعمت ولایت و اقدام عمل برای تحقق خواسته های ولی زمان نباشد.

نوشته: سیده عاطفه سالاری

برچسب ها:
امام علی روز پدر میلاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان