فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان مطرح کرد:

قدرت سپاه پاسداران دشمن را به زانو در آورده است / اعطای ۱۳ میلیارد ریال وام اشتغالزایی به بسیجیان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 94398
قدرت سپاه پاسداران دشمن را به زانو در آورده است / اعطای ۱۳ میلیارد ریال وام اشتغالزایی به بسیجیان در رفسنجان

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: نمایش قدرت نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و قدس سپاه پاسداران دشمن را به زانو درآورده است و امنیت منطقه مرهون از خود گذشتگی آنان است.

خانه » آخرین اخبار » قدرت سپاه پاسداران دشمن را به زانو در آورده است / اعطای ۱۳ میلیارد ریال وام اشتغالزایی به بسیجیان در رفسنجان

سرهنگ علی سلطانی در گفت و گو با خانه خشتی، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: پس از شکل گیری انقلاب اسلامی و تهدیدات داخلی و خارجی علیه این انقلاب نوپا دستور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) صادر گردید.

وی این فرمان امام راحل را دوراندیشی ایشان در مقابله تهدیدات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: وظیفه اصلی نهاد مقدس سپاه پاسداران که برگرفته از نیروهای مردمی ، انقلابی و متدین است حفظ دستاوردهای این نظام می باشد.

سلطانی خاطر نشان کرد: در طول هشت ساله دوران دفاع مقدس سپاه پاسداران با سربلندی از این آزمون بیرون آمد و امروز نیز با گذشت ۳۷ سال از عمر انقلاب اسلامی توانسته در صحنه های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و … پرتوان و مقتدر عمل کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران با کوله باری از تجربه در مقابل همه تهدیدات از اصول انقلاب و ارزش های آن حفاظت خواهد کرد افزود: این نهاد تحت فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب و مرجعی عالیقدرآمادگی دارد تا با الگوگیری از ایثارگری و فداکاری های شهدای عزیز به دفاع از این مرز بوم بپردازد.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان به قدرت نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: نمایش قدرت نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و قدس سپاه پاسداران دشمن را به زانو درآورده است و امنیت منطقه مرهون از خود گذشتگی آنان است.

وی افزود: بسیج مستضعفین نیز در این جنگ نرم فرهنگی وظیفه خود می داند که در عرصه های مختلف فعالیت نماید.

سلطانی سازماندهی گردان های عاشورا و بیت المقدس را از جمله فعالیتهای سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان در بحث امنیتی برشمرد و گفت: راه اندازی حلقه های صالحین و فعالیت کارآمد در تربیت و آموزش مسائل فرهنگی و برگزاری اردوهای جهادی و اعزام نیروهای مخلص بسیجی به مناطق محروم استان از دیگر فعالیتهای این ناحیه بوده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” خاطر نشان کرد: پیرو تاکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی سپاه پاسداران در جهت تحقق عملی این شعار از سال های گذشته فعالیت خود را آغاز نموده و موفق هم عمل کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان ادامه داد: در این راستا در سال ۹۴ بیش از ۱۳ میلیارد ریال وام اشتغالزایی در زمینه ی طرح های پرورش مرغ، زعفران، قارچ، زنبورعسل، بلدرچین، شترمرغ و … به بسیجیان شهرستان ارائه شده است.

برچسب ها:
سپاه پاسداران قدرت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اسماعیل

    سلام انشالا خدا نگهدار شما باشد.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان