پذیرش دانشجو در بیش از سه رشته در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

  • شناسه خبر: 93909
پذیرش دانشجو در بیش از سه رشته در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در سال جدید رشته های دکترای فیزیولوژی، پزشک خانواده، رادیولوژی، طب اورژانس و کارشناسی فوریت های پزشکی در این دانشگاه دانشجو پذیرش می شود.

خانه » آخرین اخبار » پذیرش دانشجو در بیش از سه رشته در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، دکتر حمید حکیمی در جمع خبرنگاران افزود: پذیرش دانشجودر رشته کارشناسی فوریت های پزشکی در رفسنجان را در سال گذشته اخذ کرده ایم.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در حوزه آموزش در طرح تحول نظام سلامت از اهداف مهم طرح تحول نظام سلامت است اظهار کرد: در سال گذشته در رشته دستیاری و تخصصی داخلی بی هوشی و رشته تکنیسین سلامت دهان و همچنین کارشناسی ارشد داخلی جراحی ، ارشد آناتومی و ارشد سالمندی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دانشجو پذیرش داشتیم.

حکیمی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح مطالعات کوهورت در رفسنجان که بایستی بیش از ده هزار نفر عضو شوند از سال گذشته تا کنون بیش از ۲۸۰۰ نفر عضو شدند تا مطالعات و تحقیقات پزشکی بر روی این افراد جهت شناسایی عوامل بیماری های مختلف از جمله دیابت، فشارخون و … انجام شود.

وی گفت: در سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رتبه ۱۸ پژوهش در بین کل دانشگاههای سراسر کشور به دست اورد.

وی همچنین افزود: در سال گذشته در اجرای ۱۴ مسابقات و المپیادها دندانپزشکی در کشور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان سه مدال نقره را کسب کردند .

در ادامه معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم گفت: کلیه تولید کنندگان مواد غذایی موظفند نشانگرهای رنگی به عنوان برچسب چراغ راهنما بر روی محصولات خود نصب کنند.

دکتر لیلا چیت چی افزود: این برچسب ها حاوی نکاتی در زمینه قندف چربی و نمک هستند که خریداران را در این حوزه اصطلاع رسانی می کنند به این مضمون که محصول مورد نظر اگر دارای برچسب قرمز باشد حاوی چربی بالایی است و خریداران برای سلامتی خود و خانواده خود تصمیم به انتخاب مواد مطلوب و سالم غذایی کنند.

برچسب ها:
پذیرش دنشجو علوم پزشکی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان