برخورد قاطعانه پاسگاه ویژه حفاظت رفسنجان با دامداران متخلف و متصرفین اراضی ملی

  • شناسه خبر: 93847
برخورد قاطعانه پاسگاه ویژه حفاظت رفسنجان با دامداران متخلف و متصرفین اراضی ملی

پاسگاه ویژه حفاظت اداره منابع طبیعی به ۳۰ دامدار و مرتعدار متخلف که دام آن ها در مراتع سرچشمه، ناصریه، نوق و کشکوئیه خارج از فصل چرا رویت گردیده اخطار کتبی داده است.

خانه » آخرین اخبار » برخورد قاطعانه پاسگاه ویژه حفاظت رفسنجان با دامداران متخلف و متصرفین اراضی ملی

به گزارش خانه خشتی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان اعلام کرد: در روزها و هفته های اخیر پاسگاه ویژه حفاظت اداره منابع طبیعی به ۳۰ دامدار و مرتعدار متخلف که دام آن ها در مراتع سرچشمه، ناصریه، نوق و کشکوئیه خارج از فصل چرا رویت گردیده اخطار کتبی داده است.

حیدری پور با بیا اینکه از ورود دامهای غیر مجاز به مراتع جلوگیری بعمل می آید تصریح کرد: با مشاهده دامهای غیر مجاز خارج از فصل چرا در مراتع ضمن صدور اخطاریه برای دامدار متخلف، با تشکیل پرونده قضایی جریمه تخلف از افراد متخلف اخذ خواهد شد و در این راستا پرونده خاطیان تکمیل و به مراجع قضایی ارسال می گردد.

وی تاریخ ورود و خروج دام به مراتع ییلاقی دارای پروانه چرا را از تاریخ ۲۰ اردیبهشت لغایت ۲۰ مرداد هر سال اعلام کرد و خواستار رعایت این موضوع از طرف دامداران و مرتعداران شد.

حیدری پور بیان داشت: ضمن برخورد مأمورین پاسگاه ویژه حفاظت منابع طبیعی با متصرفین اراضی ملی، ۶۲۴ متر مربع از اراضی منابع ملی جنوب جاده شاهزاده عباس به دولت بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: طبق دستور مقام قضایی شخص متصرف با هماهنگی پاسگاه ویژه حفاظت این اداره، اراضی تصرفی به حالت اولیه بازگردانده و طی صورتجلسه ای این اراضی به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد.

حیدری پور خاطر نشان کرد: مردم فهیم رفسنجان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرصه های منابع ملی و مراتع در سطح شهرستان با شماره رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت استان کرمان یا شماره ۳۴۲۶۶۱۷۵ پاسگاه ویژه حفاظت منابع طبیعی رفسنجان تماس گرفته و اطلاع دهند.

برچسب ها:
برخورد قاطع پاسگاه ویژه حفاظت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان