بازدید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان از پروژه های ورزشی بخش فردوس

  • شناسه خبر: 93748
بازدید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان از پروژه های ورزشی بخش فردوس

صالح نیا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان از پروژه های ورزشی بخش فردوس بازدید کرد.

خانه » آخرین اخبار » بازدید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان از پروژه های ورزشی بخش فردوس

به گزارش خانه خشتی، صالح نیا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان به همراه عظیمی مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش فردوس از پروژه های ورزشی در حال ساخت در روستاهای رکن آباد ، جهان آباد و شهر صفائیه بازدید کرد.

صالح نیا در حاشیه  این دیدار  اظهار داشت : در طول یکسال ورزش بخش فردوس پیشرفت چشمگیری داشته و آقای عظیمی در این یکسال اقدامات ارزشمندی برای ورزش بخش فردوس انجام داده است و امیدواریم امسال با تلاش های ایشان پروژه ها اتمامشاهد افتتاح آنها باشیم.

frdos16

مهدی عظیمی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش فردوس نیز تصریح کرد : سالن ورزشی شهر صفائیه با تخصیص اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان تا به امروز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا اتمام نیاز به برق و کفپوش می باشد که امیدواریم تا چند ماه آینده شاهد افتتاح سالن ورزشی شهر صفائیه باشیم.

عظیمی به روند ساخت سالن ورزشی روستای رکن آباد اشاره کرد و افزود: این سالن با ۷۰ پیشرفت فیزیکی عملیات اسکلت بندی و سقف کامل و دیوارها رو به اتمام می باشد و قول کف پوش و تاسیسات سالن را از اداره کل ورزش و جوانان استان داده شده است به محض انجام عملیات حیاط سازی، کار تاسیسات و کف پوش را آغاز خواهیم کرد

مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان در بخش فردوس بیان داشت: سالن ورزشی جهان آباد با ۲۴۰۰ متر زیربنا و متشکل از سالن های ورزشی بدنسازی؛ تنیس؛ شطرنج؛ کاراته؛ ژیمناستیک ؛ فوتسال؛ هندبال؛ بسکتبال؛ و والیبال است و یکی از بی نظیرترین سالن های ورزشی در سطح استان خواهد بود.

عظیمی خاطر نشان کرد : در سالن ورزشی جهان آباد تا به امروز بیش از ۷ میلیارد ریال هزینه شده و با پیش بینی های انجام شده تا پایان پروژه بیش از ۱۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز می باشد امیدواریم با همت وراث حاج قنبر گل محمدی این مجموعه ورزشی به اتمام رسد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان