از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تقدیر شد / عکس 

  • شناسه خبر: 93681
از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تقدیر شد / عکس 

مراسم اختتامیه و تقدیر از از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان که در اردوی جهادی فروردین ۱۳۹۵ شرکت کردند برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تقدیر شد / عکس 

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، مراسم اختتامیه و تقدیر از شرکت کنندگان اردوی جهادی نوروز ۹۵ با حضور رییس دانشگاه، حجت الاسلام صادقی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دکتر حاجی زاده معاون دانشجویی و فرهنگی برگزار شد.

IMG_0679_17981
در این مراسم مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه به بیان گزارش عملکرد تیم جهادی دانشگاه پرداخت و شرایط فرهنگی بهداشتی و اجتماعی این مناطق را بیان نمود.
در ادامه ریاست محترم دانشگاه ضمن تبریک سال نو از زحمات دانشجویان در این حرکت ایثار گرانه تقدیر و تشکر نمود و با اشاره به شرایط مناطق محروم استان در مورد پشتیبانی دانشگاه در اردوی های آتی بسیج دانشجویی قول همکاری دادند .

IMG_0680_17980
معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز ضمن تشکر از دانشجویان به شرایط سخت کاری دانشجویان در مناطق محروم در این اردو اشاره کرد و پیشنهاد نمودند با توجه به ماهیت رشته های تحصیلی دانشجویان خدمات آنها در این اردوها بیشتر در زمینه های پزشکی ،بهداشتی و پیشگیری باشد.
شایان ذکر است این اردو که در نوروز امسال به مدت یک هفته و در روستاهای محروم ریگان و بم برگزار شد ۲۵ نفر از دانشجویان دانشگاه شرکت داشتند که در زمینه های پزشکی ،دندانپزشکی ،عمرانی و مذهبی به ساکنین این مناطق محروم خدمات رسانی کردند.
در پایان این مراسم از دانشجویان شرکت کننده در این اردو با لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

IMG_0689_17978 IMG_0701_17977

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان