افزایش دیه و مهریه مرغها، عامل افزایش قیمت مرغ

  • شناسه خبر: 9365
افزایش دیه و مهریه مرغها، عامل افزایش قیمت مرغ

“خانه خشتی”: درپی شایعه پراکنی! بعضی از مردم درباره گرانی مرغ، مسئولان ذی ربط اعلام کردند که مرغ به هیچ‌وجه گران نشده است (قدقدقداقدا! مثل دفعه‌های پیش) هم‌چنین این مدیران عزیز پس از این‌که کمی گرانی را قبول کردند اعلام داشته‌اند که دلیل افزایش قیمت مرغ، اعتراض خروسان به دیه پایین همسران و افزایش مهریه […]

خانه » اخبار ویژه » افزایش دیه و مهریه مرغها، عامل افزایش قیمت مرغ

“خانه خشتی”: درپی شایعه پراکنی! بعضی از مردم درباره گرانی مرغ، مسئولان ذی ربط اعلام کردند که مرغ به هیچ‌وجه گران نشده است (قدقدقداقدا! مثل دفعه‌های پیش) هم‌چنین این مدیران عزیز پس از این‌که کمی گرانی را قبول کردند اعلام داشته‌اند که دلیل افزایش قیمت مرغ، اعتراض خروسان به دیه پایین همسران و افزایش مهریه مرغ‌ها است (یه زمانی فکر نکنین کم کاری مسئولان باعث….) هم‌چنین از سوی دیگر مرغ‌های کشور در بیانیه اعلام کرده‌اند که ما هم حق حیات می‌خواهیم و دیگر حاضر به کشته شدن نیستیم (بیا گرونی تقصیره مرغاست! مسئولان مثل همیشه بی‌گناهن!) هم‌چنین این مرغان شجاع اعلام کرده‌اند که از این پس تخم مرغ‌های خودمان یعنی فرزندان دلبندمان را برای خوردن به مردم ایران نمی‌دهیم (این یعنی این‌که به زودی تخم‌مرغ هم گرون می‌شه !بازم مسئولان بی‌گناهن) به نظر می‌رسد در صورت روند ادامه گرانی مرغ باید از این پس برای خرید مرغ از چک استفاده کرد. درهمین راستا بانک مرکزی اعلام کرده است که از این پس وام خرید مرغ به مردم داده می‌شود. یکی از مسئولان پیشنهاد داده است که از این پس مردم مرغ نخرند و به جای گوشت مرغ و گوشت قرمز و بنفش و سیاه و هر نوع گوشت دیگری، از سویا استفاه کنند و درصورت گرانی سویا به صورت شبانه‌روزی چایی شیرین بخورند.
البته این حرکت مسئولان (ببخشید مرغ‌ها )باعث می‌شود که مردم ناخواسته رژیم بگیرند و کمی لاغر شوند. خبرهای پخش نشده و مخفی هم حاکی از آن است که اعتصاب مرغ‌ها به ماهی‌ها هم رسیده است (یعنی به زودی ماهی هم گران می‌شود) هم‌چنین برخی نهادهای بامسئولیت اعلام کرده‌اند که به زودی برخورد با مرغ‌هایی که احتکار می‌کنند آغاز می‌شود و در یک حرکت ضربتی با هر گونه کارشکنی خروس‌های اراذل برخورد می شود. در همین زمینه صنفهای گاوهای کشور هم در بیانیه‌ای تاکید دارند که ما مثل همیشه سربه زیر هستیم وکاری به اعتصاب و اعتراض نداریم و آماده فداشدن در راه ملت ایران وکشته شدن برای این ملت هستیم.(یعنی گوشت گاو گرون نمی‌شه! من که باورم نمی شه)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان