در حاشیه طبیعت بکر دره راگه

پروژه اکو کمپ راگه رفسنجان کلنگ زنی شد / عکس

  • شناسه خبر: 93524
پروژه اکو کمپ راگه رفسنجان کلنگ زنی شد / عکس

اولین اکو کمپ استان کرمان در حاشیه دره راگه رفسنجان صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان کلنگ زنی شد.

خانه » آخرین اخبار » پروژه اکو کمپ راگه رفسنجان کلنگ زنی شد / عکس

به گزارش خانه خشتی، صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین ادارات میراث فرهنگی، منابع طبیعی، محیط زیست و جهاد کشاورزی پروژه اکوکمپ دره راگه کلنگ زنی شد و کار ساخت آن با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مدیریت محمدرضا صادق زاده آغاز شد.

همچنین یک اصله نهال نیز بدست مسئولین در این مکان غرس شد.

اکوکمپ راگه-خانه خشتی-رفسنجان (۳)صادق زاده در حاشیه این مراسم از اختصاص زمینی به وسعت دو هکتار و مجوز حفر چاه با برداشت روزانه ۱۰ متر مکعب آب به این مکان خبر داد و گفت: در این اکو کمپ هتل های بوم گردی و کپری شبیه به شهرستان قلعه گنج ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مکان حداقل امکانات خدماتی و رفاهی برای گردشگران طبیعت بکر دره راگه فراهم می شود تصریح کرد: فاز اولیه این طرح ظرف مدت ۱۲ ماه با پیش بینی هزینه یک میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

اکوکمپ راگه-خانه خشتی-رفسنجان (۵)

صادق زاده مجموع اعتبار این طرح را بیش از ۴ میلیارد تومان بر آورد کرد و گفت: در این طرح دو دسرسی جدید به دره راگه افزوده خواهد شد که یکی از انها از مقابل اکو کمپ است بطوری که از داخل دره هیچ نمودی ندارد و دیگری در انتهای دره در نظر گرفته می شود.

وی افزود: با ایجاد راههای دسرسی به دره مسیر ۸ کیلومتری ان به بخش های مجزا تقسیم می شود و گردشگران می توانند از هر نقطه وارد دره شوند.

اکوکمپ راگه-خانه خشتی-رفسنجان (۲)

صادق زاده همچنین از احداث یک پل معلق با عرض ۱۳۰ متر بر فراز زیباترین قسمت دره به نام تندیس های دره خبر داد و گفت: این کار جز بخش های هیجانی طرح است و همچنین پیست های دوچرخه سورای استقامت و شتر سواری نیز برای این اکو کمپ در نظر گرفته شده است.

برچسب ها:
اکو کمپ راگه اکو کمپ راگه رفسنجان امام جمعه رفسنجان فرماندار رفسنجان کلنگ زنی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان