کارشناس فوتبال؛

با آوردن نیروهای غیر بومی به تیم فوتبال مس کرمان مخالفم

  • شناسه خبر: 93513
با آوردن نیروهای غیر بومی به تیم فوتبال مس کرمان مخالفم

محمدرضا عسکری کارشناس فوتبال که در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود، نسبت به حضور نفرات غیر بومی در کادرفنی مس کرمان انتقاد کرد.

خانه » آخرین اخبار » با آوردن نیروهای غیر بومی به تیم فوتبال مس کرمان مخالفم

به گزارش خانه خشتی ،  در بخش ابتدایی برنامه عصر ورزش اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به روی خط ارتباطی این برنامه امد و در رابطه با اتفاقات و حواشی اخیر پیرامون باشگاههای خونه به خونه بابل و مس کرمان و همچنین اکبر میثاقیان توضیحاتی ارائه داد.
اسماعیل حسن زاده با بیان اینکه جدایی بازیکن یا مربی از باشگاه هیچ ارتباطی به کمیته انضباطی ندارد و این کمیته هیچ مجوزی برای جلوگیری و ممانعت از بازی آنها ندارد افزود: در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد طرف مقابل می تواند در صورت احساس خسارت به کمیته انضباطی مراجعه نماید و کمیته انضباطی نیز پس از بررسی تنها می تواند با جریمه مالی با بازیکن یا مربی خاطی برخورد کند
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه شکایت باشگاه خونه به خونه بابل به کمیته انضباطی از اکبر میثاقیان به دلیل عقد قرارداد با مس کرمان در شرایط عدم تسویه با این باشگاه بوده است خاطرنشان کرد: این شکایت توسط ما در کمیته انضباطی در حال بررسی است و ما هیچ تصمیمی مبنی بر عدم حضور آقای میثاقیان بر روی نیمکت مس کرمان نگرفته ایم چون در حیطه وظایف ما نیست و کمیته انضباطی نمی تواند مجوز و دستوری در این زمینه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بحث باشگاه خونه به خونه بابل این بوده است که وقتی هنوز کارت آقای میثاقیان با این باشگاه باطل نشده است چرا برای وی در باشگاه مس کرمان کارت صادر شده است افزود: از نظر کمیته انضباطی هیچ منعی برای نشستن آقای میثاقیان بر روی نیمکت مس کرمان چه در بازی اول و چه در بازی دوم وجود نداشته است.
اسماعیل حسن زاده با ابراز تاسف از صحبتهای فریبرز محمودزاده در برنامه لیگ یک شبکه تلویزیونی ورزش با بیان اینکه آقای محمودزاده باید از کمیته انضباطی و مردم کرمان عذرخواهی کند افزود: دوستان نباید اشتباهات خود در این رابطه را پنهان نمایند.

محمدرضا عسکری کارشناس فوتبال مهمان برنامه عصر ورزش سیمای مرکز کرمان

محمدرضا عسکری کارشناس فوتبال مهمان برنامه عصر ورزش سیمای مرکز کرمان

وی با تاکید مجدد بر این نکته که از نظر کمیته انضباطی حضور آقای میثاقیان در کرمان کاملا صحیح و طبق موازین بوده است خاطر نشان کرد: ایشان مشکلی برای نشستن بر روی نیمکت مس نداشته است و در خصوص اتفاقات دو دیدار اخیر مسئولین سازمان لیگ باید پاسخگو باشند که پس از مشاهده تسویه حساب آقای میثاقیان با باشگاه خونه به خونه برای وی در مس کرمان کارت صادر کردند، در حالی که برای آقای درخشان نیز در خونه به خونه همین کار را انجام داده اند.
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان با بیان اینکه هیچ نامه ایی از سوی این کمیته مبنی بر جلوگیری از حضور آقای میثاقیان بر روی نیمکت مس کرمان در دو دیدار اخیر این تیم وجود نداشته است افزود: باز هم تاکید می کنم که کمیته انضباطی به هیچ عنوان حق ندارد در خصوص جدایی بازیکن یا مربی ای که از تیمی جدا شده است دخالت نماید و تنها می تواند خسارتی که وارده شده است را به صورت جریمه مالی مطرح نماید.
همچنین در ادامه برنامه محمدرضا عسکری که به عنوان مهمان در برنامه عصر ورزش حاضر شده بود در رابطه با نتایج و تغییرات اخیر باشگاه مس کرمان صحبتهای انجام داد. عسکری با اینکه بگوویچ فردی خودرای بود و کمتر به نظرات دیگر افراد کادرفنی توجه می کرد افزود: این خصوصیت آقای بگوویچ و همچین سن بالای وی در این فصل برای وی و باشگاه مس مشکل ساز شد.
کارشناس فوتبال کرمان با تاکید بر اینکه نفرات جذب شده این تیم در ابتدای فصل نفرات قابل قبولی بوده اند افزود: متاسفانه در همه این سالها باشگاه مس کرمان به سکوی پرتابی برای فوتبالیستهای غیربومی تبدیل شده است و بازیکنان کرمانی و حتی خود باشگاه در این رابطه بسیار متضرر شده اند.
عسکری با تاکید بر اینکه آقای بگوویچ باید زودتر از اینها از تیم مس کرمان کنار گذاشته می شد خاطر نشان کرد: انتخاب آقای میثاقیان در این برهه زمانی به جای آقای بگوویچ تصمیم بسیار خوبی از سوی باشگاه مس با توجه به شناخت خوب وی از تیم فوتبال مس و نفرات آن بوده است.
سرمربی اسبق مس نوین کرمان با بیان اینکه تیم مس تحت هدایت آقای بگوویچ بسیار ترسو بازی می کرد افزود: بیشترین تاکید آقای بگوویچ بر روی کارهای تدافعی و ضد حملات بوده است.
وی در رابطه با تغییرات انجام شده دیگر در کادر سرپرستی مس و همچنین انتخاب آقای محمدرضا مولایی به عنوان مربی بدنساز تیم مس با بیان اینکه انتخاب آقای مولایی به دلیل تخصص بالای وی در بحث تغذیه و بدنسازی انتخاب خوبی بوده است افزود: اما در رابطه با تغییرات انجام شده در کادر سرپرستی مس بهتر بود تا هم از آقای نخعی و هم از آقای جهرمی که هر دو از نفرات بومی استان هم می باشند استفاده می شد.
وی با بیان اینکه در شش بازی پیش رو مس باید تمام تلاش خود را انجام دهد افزود: متاسفانه به دلیل عدم حضور آقای میثاقیان در دو دیدار ابتدایی این تیم شاید بهانه ای برای عدم نتیجه گرایی تیم در پایان فصل برای وی به وجود آمده باشد.
در پایان برنامه نیز قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه بابل به روی خط ارتباطی برنامه آمد و خواستار پاسخگویی اکبر میثاقیان سرمربی مسی ها در سازمان لیگ شد.
قاسم حسن زاده با بیان اینکه مردمان کرمان مردمانی جهادی هستند و بحث آنها از اکبر میثاقیان جداست افزود: ما از یک ماه و نیم پیش متوجه شدیم آقای مولایی مربی بدنساز سابق خونه به خونه با فرزاد حسین خانی بازیکن مس کرمان در ارتباط بوده است.
مالک باشگاه خونه به خونه بابل با تاکید بر اینکه اکبر میثاقیان پس از تصمیم بر جدایی از این باشگاه در صحبت با وی خاطر نشان کرده است که قصد رفتن به مس کرمان را ندارد.
وی با اشاره به اینکه در جلسه ای که با آقای میثاقیان در حضور مسئولین باشگاه و پیشکسوتان فوتبال استان برگزار شده است ایشان با قسم خوردن به قرآن گفته است که به مس کرمان نخواهد رفت.
حسن زاده افزود: ما با جدایی ایشان از خونه به خونه مخالف بودیم و ایشان در جمعی پس از تساوی مقابل خیبر در بابل اعلام کرده است که قصد داشته است با این تساوی فاصله امتیازی مس کرمان و خونه به خونه بابل را کاهش دهد.
وی در پایان با بیان اینکه اکبر میثاقیان برگه تسویه حساب را از باشگاه خونه به خونه و هیات فوتبال استان مازندران نگرفته است افزود: مسئولین باشگاه مس باید در این زمینه پاسخگو باشند و در روز شنبه در سازمان لیگ با آقای میثاقیان دیدار خواهیم داشت و ایشان نیز باید پاسخگو باشند.
نیم نگاه که اختصاص به عملکرد تیم فوتبال مس کرمان در فصل جاری داشت به همراه ذره بین، وقت اضافه و خلاصه دیدار تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و داماش گیلان و همچنین مس رفسنجان و فجرسپاسی و نیز ارتباط تلفنی با سعید قرایی مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند. سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با تغییرات انجام شده در تیم فوتبال مس کرمان بود که در پایان ۶۶درصد با تغییرات انجام شده در این تیم موافق بودند.

برچسب ها:
آغاز رقابت حساس تیم مس رفسنجان با تیم پارسه تهران برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان تیم فوتبال مس رفسنجان تیم فوتبال مس کرمان عصر ورزش محمدرضا عسکری کارشناس فوتبال مهمان برنامه عصر ورزش سیمای مرکز کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان