مسئول دفتر شورای نگهبان در رفسنجان:

دوباره اقتصاد مقاومتی را به سخنرانی نکشانیم

  • شناسه خبر: 93487
دوباره اقتصاد مقاومتی را به سخنرانی نکشانیم

مسئول دفتر شورای نگهبان در رفسنجان گفت: دوباره اقتصاد مقاومتی را به سخنرانی نکشانیم ، رهبر فرزانه انقلاب چندین بار بر این موضوع تاکید نمودند و امسال باید شاهد عمل در این عرصه باشیم.

خانه » آخرین اخبار » دوباره اقتصاد مقاومتی را به سخنرانی نکشانیم

به گزارش خانه خشتی، حسین صفری در جلسه مشترک هیات های نظارت، اجرایی و بازرسی که صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندارو نمایندگان فعلی و منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه بالاترین تقوا تقدای سیاسی است اظهار داشت: در فراز و نشیب های سیاسی و کاری است که افراد خود را نشان می دهند.

وی به فعالیت بی طرفانه و مناسب هیات اجرایی شهرستان در روند انتخابات سال گذشته اشاره کرد و گفت: سلایق سیاسی باید باشد و این اختلاف سلیقه ها رحمت است ، در جریان انتخابات از سوی مسئولین شهرستان کوچکترین ناپختگی و طرفداری دیده نشد.

صفری با بیان اینکه هر دو نماینده فعلی و منتخب صاحبان این انقلاب هستند تصریح کرد: آذین فردی صادق، ولایی و بدون حاشیه است و در مجلس شورای اسلامی حامی نظام و ولایت است و نماینده فعلی نیز از خانواده های مذهبی شهرستان انار است و با جدیتی که دارند امیدواریم کارهای نیمه تمام را به نتیجه برسانند.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع انتخابات در شهرستان خوب برگزار شد و تخلفات قابل ملاحظه ای دیده نشده است.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” اشاره کرد و گفت: دوباره اقتصاد مقاومتی را به سخنرانی نکشانیم ، رهبر فرزانه انقلاب چندین بار بر این موضوع تاکید نمودند و امسال باید شاهد عمل در این عرصه باشیم.

وی پرهیز از اسراف را یکی از راههای رسیدن به اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: می شود به جای خرید جنس خارجی به تولید داخل روی آورد و با این عمل نیز سهم عظیمی در اقتصاد مقاومتی صورت میگیرد.

صفری در پایان ابراز امیدواری کرد: صداقتی که در بین مسئولین است در سایر زمینه ها نیز وارد شود و با تلاش نماینده جدید و استفاده از تجربیات نماینده فعلی بتوان فرهنگ و اقتصاد شهرستان را نجات دهیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان