با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای هیات های نظارت و اجرایی

اعتبار نامه نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار به وی تقدیم شد / عکس

  • شناسه خبر: 93480
اعتبار نامه نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار به وی تقدیم شد / عکس

اعتبار نامه نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای هیات های نظارت و اجرایی به وی تقدیم شد.

خانه » آخرین اخبار » اعتبار نامه نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار به وی تقدیم شد / عکس

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان صبح امروز در جلسه مشترک هیات های نظارت، اجرایی و بازرسی به برگزاری باشکوه انتخابات ۷ اسفند سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: حضور ۶۲ درصدی مرد در این عرصه یک رای قابل ملاحظه ای بود که پایان خوشی را رقم زد و دل رهبر فرزانه انقلاب را شاد کرد.

وی افزود: با حضور مردم در صحنه به امر و اطاعت از رهبری مجلس شوراس اسلامی و خبرگان رهبری شکل گرفت و منشا خدمات و برکات خواهد بود.

اعتبارنامه-رفسنجان-خانه خشتی (۲)

رمضانی پور ضمن عرض تبریک به نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار از خدمات نماینده فعلی نیز قدردانی کرد و گفت: ایثار و فداکاری و در کنار آن تلاش های مجدانه نماینده فعلی قابل تقدیر است و امیداواریم با همکاری نماینده منتخب کارها نیمه تمام پیگیری شود و به ثمر برسد.

امام جمعه رفسنجان وحدت و همدلی مسئولین را سرمایه شهرستان برشمرد و بیان داشت: هر مسئولی با هر گرایش سیاسی دارای یک وظیفه خاص است اما در امر شهرستان همه باید یک نظر داشته باشند و یک هدف دنبال شود.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم فرمایشان رهبر فرزانه انقلاب را محقق نماییم باید یک صدا باشیم و به طور حتم این مهم پیشرفت شهرستان را هم در برخواهد داشت.

اعتبارنامه-رفسنجان-خانه خشتی (۴)

رمضانی پور خاطر نشان کرد: همه مسئولین باید پای کار بیایند و نه در قالب شعار بلکه با عمل افراد را روانه کار کنند و این خدمت هم برای رضای خداوند باشد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری هایی که در شهرستان صورت میگیرد نیازمند حمایت است و اگر یک واحد تولیدی دچار مشکل شد همه باید مشکلات آن را مرتفع سازند.

امام جمعه رفسنجان در پایان سخنان خود به نقش رسانه در پیشرفت شهرستان اشاره کرد و گفت: اهالی رسانه می توانند با انتشار مطالب ذینفع شهرستان در این زمینه یاری رسان باشند و به جای دنبال کردن نقاط ضعف ، نقاط قوت آن را تقویت نمایند.

اعتبارنامه-رفسنجان-خانه خشتی (۹)

در پایان این جلسه اعتبار نامه احمد محمدی انارکی نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار تقدیم وی شد و همچنین از اعضای هیات های نظارت و اجرایی تقدیر بعمل آمد.

اعتبارنامه-رفسنجان-خانه خشتی (۱۰) اعتبارنامه-رفسنجان-خانه خشتی (۱۱) اعتبارنامه-رفسنجان-خانه خشتی (۱۲)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروندرفسنجانی

    امیدوارم در دوره آقای محمدی انارکی باند دوم جاده نوق استارت بخورد باتشکر از زحمات آقای دکتر آذین در این زمینه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان