محور نوق رفسنجان بازهم حادثه آفرید / عکس

  • شناسه خبر: 93396
محور نوق رفسنجان بازهم حادثه آفرید / عکس

برخورد یک دستگاه وانت کاپرا و سواری پژو ۲۰۶ در محور نوق حد فاصل شهر بهرمان و روستای باقرآباد یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

خانه » آخرین اخبار » محور نوق رفسنجان بازهم حادثه آفرید / عکس

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی رفسنجان ؛ برخورد یک دستگاه وانت کاپرا و سواری پژو ۲۰۶ در محور نوق حد فاصل شهر بهرمان و روستای باقرآباد یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

بنا به اعلام پایگاه بهرمان اورژانس ۱۱۵در این حادثه که در ساعت ۱۹:۴۶ روز گذشته روی داد ، راننده ۴۷ساله وانت به علت شدت جراحات در صحنه حادثه فوت نمود و مدومین حادثه نیز بدون هیچ گونه اقدام درمانی صحنه حادثه را ترک نمودند.

عکس:مجید زینلی

۱۱۵٫rums.ac_(1)_17962 thum-4154e0e9458b2da1209-115.rums.ac_(2)_17961

برچسب ها:
بهرمان حوادث رفسنجان نوق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروندرفسنجانی

    با عرض سلام در ابتدای کار آقای کدخدایی بخشدار فردوس اقداماتی بابت باند دوم جاده نوق به رفسنجان صورت گرفت وجلساتی هم تشکیل شدومردم نوق امیدوار شدند ولی دیگر خبری نشد واقدام عملی صورت نگرفت. یک پیشنهاد وراهکار : ستادی شامل امامان جمعه بهرمان ،فردوس ورفسنجان وفرمانداروبخشداران وریس شورای بخش رفسنجان بعنوان هیت امنا تشکیل ودر زیر مجموعه آنها اعضای شوراها ودهیاران روستاها ودعوت از خیرین ومردم برای این امر خداپسندانه کمک دریافت شود واین باور کنید شدنی است برای مثال من که یک معلم هستم حاضرم ماهی ۵۰هزارتومان کمک کنم و….بامشارکت همه واگر ما یاعلی را بگوییم کمک های دولتی هم خواهد رسید. با کمک خداوند نیت خیر این معضل برطرف می شود

    شهروندرفسنجانی

    مسولین عزیز عاجزانه خواهشمندیم باند دوم این جاده کشنده را آسفالت کنید .شما را به خدا دیگه بسه .همت کنید

    مسعود

    ایا میشود جان انسانها را با دیه قیمت گذاری کرد؟ به واقع ارزش هر انسان که از دست میرود به چه میزان است؟ یک انسان فقط ۲۵۰میلیون؟؟؟؟........................... خیر...............این قیمت یک انسان نیست!!!!!! انسانها قیمت ندارند.... بر روی سرمایه های انسانی نمیتوان قیمت گذاشت...... تا کی سرمایه های انسانی خود با بی تدبیری و به دست خود از بین ببریم و با بی تفاوتی از این قضایا عبور کنیم رانندگان محترم لطفا قوانین را رعایت کنید. مسئولان محترم لطفا وضعیت جاده را پیگیری نمایید . شهروندان گرامی فرهنگ رانندگی خود را افزایش دهید. به امید فردایی بهتر

    حسین

    خدا عزیز از دست رفته را مورد مغفرت وبه خانواده ایشان صبر عنایت کند . ولی ما مردم نوق حداقل از جوادیه تا بهرمان دست به دست هم بدهیم حداقل ده تا اتوبوس زن و مرد جلوی وزارت راه در تهران تحصن کنیم این جاده احیا میشه ما منتظریم کسی از جایی بیاید این جاده را دو بانده کند فقط خودمان مقصریم بچه تا گریه نکند شیر بهش نمی دهند . دست به دست هم دهیم نوق اباد می شود .

    ali gholami

    خدا لعنت کنه این مسئولین بی فکر رو تا کی باید شاهد اینجور اتفاق های تلخ دلخراش باشیم خدا صبر به خانواده ی ان مرحوم بده
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان