عملکرد اورژانس ۱۱۵ رفسنجان در نوروز ۹۵

  • شناسه خبر: 93353
عملکرد اورژانس ۱۱۵ رفسنجان در نوروز ۹۵

ازشروع طرح امداد نوروزی تا پایان طرح امداد نوروزی ۱۶۱۳۶ تماس با سامانه ۱۱۵ برقرار شده است که نتیجه آن انجام ۷۷۱ ماموریت تصادفی و غیر تصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ رفسنجان بوده است.

خانه » آخرین اخبار » عملکرد اورژانس ۱۱۵ رفسنجان در نوروز ۹۵

به گزارش خانه خشتی به نقل از واحد آمار مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی رفسنجان، ازشروع طرح امداد نوروزی تا پایان طرح امداد نوروزی (۲۷/۱۲/۹۴ تا ۱۵/۰۱/۹۵) ۱۶۱۳۶ تماس با سامانه ۱۱۵ برقرار شده است که نتیجه آن انجام ۷۷۱  ماموریت تصادفی و غیر تصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ رفسنجان بوده است.

در مدت مذکور پرسنل اورژانس ۱۱۵ رفسنجان با انجام  ۵۲۱  ماموریت غیرتصادفی به ۶۹۸  بیمارخدمات پیش بیمارستانی ارائه نموده اند.

اورژانس ۱۱۵ رفسنجان با انجام  ۱۹۸  ماموریت تصادفی به  ۳۴۴ مصدوم حوادث ترافیکی خدمت رسانی نموده است که این خدمات شامل انتقال ۲۳۹  مصدوم به مراکز درمانی ۱۳  مورد خدمات سرپایی و ۸۹ مورد عدم رضایت جهت انتقال به مراکز درمانی می باشد و متاسفانه ۳ نفر نیز در این حوادث جان خو را از دست داده اند.

شایان ذکر است که از تعداد  ۱۹۸  حادثه ترافیکی  ۷۵  مورد در معابر درون شهری و  ۱۲۳ مورد در معابر برون شهری بوده است.

در این بازده زمانی ۲۷۵ نفراز خدمات ایستگاه سلامت واقع در ورودی شهر رفسنجان و انار و روستاهای دره جوز وجوادیه خدمات درمانی دریافت کرده اند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان