نوری: گزارش‌های واصله از سراسر کشور مؤید حضور چشمگیر مردم در انتخابات است

  • شناسه خبر: 932
نوری: گزارش‌های واصله از سراسر کشور مؤید حضور چشمگیر مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات کشور گفت: گزارش‌های واصله از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور مؤید حضور چشمگیر مردم در شعبه‌های اخذ رأی است. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسنعلی نوری جانشین ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: گزارش‌های لحظه‌ای واصله از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور و بالاخص در مراکز حوزه‌های انتخابیه مؤید حضور چشمگیر مردم […]

خانه » سیاسی » نوری: گزارش‌های واصله از سراسر کشور مؤید حضور چشمگیر مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات کشور گفت: گزارش‌های واصله از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور مؤید حضور چشمگیر مردم در شعبه‌های اخذ رأی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسنعلی نوری جانشین ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: گزارش‌های لحظه‌ای واصله از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور و بالاخص در مراکز حوزه‌های انتخابیه مؤید حضور چشمگیر مردم در شعبه‌های اخذ رأی است که این حضور پرشور خستگی‌های تلاش‌های چند روزه را از تنها خارج می‌کند.

وی گفت: ما سعی می‌کنیم با رصد لحظه به لحظه انتخابات با رهگشایی از طریق اطلاعیه‌های ستاد انتخابات با همکاری رسانه ملی، رادیو و خبرگزاری‌ها بتوانیم فرصت مناسبی را برای خلق حماسه دیگری فراهم کنیم.

جانشین ستاد انتخابات کشور در خصوص رأی اولی‌هایی که هنوز شناسنامه‌شان عکس‌دار نشده است، گفت: رأی‌ اولی‌های عزیزی که تاریخ تولدشان از ۱۲/۱۲/۷۲ به قبل است، می‌توانند بر اساس قانون انتخابات در این دوره رأی‌گیری شرکت کنند؛ عکس‌دار بودن شناسنامه آنها لازم نیست اما ارائه شناسنامه الزامی است.

نوری ادامه داد: ارائه کارت ملی در این انتخابات الزامی نیست. اصرار ما به همراه داشتن کارت ملی به دلیل احراز هویت سیستماتیک و سرعت بیشتر کارها بود اما اگر به هر دلیلی کسی کارت ملی به همراه نداشت، با ارائه شناسنامه حتی بدون عکس هم می‌تواند رأی دهد.

وی گفت: ۴۶۹۲۴ شعبه اخذ رأی در کل کشور داریم که از این تعداد ۲۶۲۳۴ شعبه آن شهری و از این تعداد ۲۴۳۷۵ شعبه آن ثابت و ۱۸۵۹ شعبه آن سیار است.

جانشین ستاد انتخابات کشور افزود: در حوزه روستایی نیز ۱۶۹۰ شعبه داریم که از این تعداد ۸۵۴۷ شعبه ثابت و ۱۲۱۴۳ شعبه سیار است.

نوری در خاتمه تأکید کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات ملزم هستیم شرایط انتخابات را برای همه افراد کشور حتی در دورافتاده‌ترین نقاط سرزمینمان فراهم کنیم بنابراین سعی کردیم با ارسال شعبات اخذ رأی این امکان را برای آنها فراهم کنیم.

برچسب ها:
نوری: گزارش‌های واصله از سراسر کشور مؤید حضور چشمگیر مردم در انتخابات است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان