فرماندار عنوان کرد:

ایجاد ستاد ویژه تحقق شعار “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” در رفسنجان

  • شناسه خبر: 93081
ایجاد ستاد ویژه تحقق شعار “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: ستاد ویژه تحقق شعار سال در شهرستان ایجاد خواهد شد و برنامه ریزی های ویژه ای در این زمینه صورت گرفته است.

خانه » آخرین اخبار » ایجاد ستاد ویژه تحقق شعار “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، حمید ملانوری در جمع خبرنگاران رفسنجان آسیب های فرهنگی و اجتماعی و مسائل اقتصادی را از بزرگترین دغدغه های شهرستان در سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: تا کنون در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و طی دو سال گذشته در زمینه جذب سرمایه داران بخش خصوصی و ایجاد سرمایه گذاری نیز گام های موثری برداشته شده است.

وی به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” اشاره کرد و گفت: ستاد ویژه تحقق شعار سال در شهرستان ایجاد خواهد شد و برنامه ریزی های ویژه ای در این زمینه صورت گرفته است.

ملانوری همچنین به نامگذاری دو شعار سال بصورت شهرستانی در دو بحث فرهنگ و اقتصاد اشاره کرد و بیان داشت: شیرین سازی زندگی در باب مسائل فرهنگی و تدبیر ، تلاش و توسعه مختص مسائل اقتصادی شهرستان تعیین شده است و در قالب این شعارها اقدامات مناسبی در جهت بررسی آسیب های اجتماعی، کنترل و رفع آنها و همچنین در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرستان صورت میگیرد.

وی افزود: برخی از پروژه های بزرگی که در سال گذشته در رفسنجان سرمایه گذاری شده است امسال به بهره برداری خواهد رسید.

ملانوری با بیان اینکه در رفسنجان سرمایه های خوبی در بخش خصوصی از لحاظ نیروی انسانی و مالی وجود دارد تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با همکاری و همدلی دولت و ملت در راستای تحقق شعار سال جدید و با مشارکت مرد، دولت و نماینده مردم در مجلس بتوان در قالب برنامه های محلی شهرستان را بصورت بومی مدیریت کنیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان