در هفته سی و یکم لیگ دسته اول؛

پیروزی ارزشمند مس رفسنجان در شهر باران

  • شناسه خبر: 93074
پیروزی ارزشمند مس رفسنجان در شهر باران

هفته سی و یکم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور با پیروزی ارزشمند مس رفسنجان در خانه داماش گیلان به پایان رسید.

خانه » آخرین اخبار » پیروزی ارزشمند مس رفسنجان در شهر باران

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، در این دیدار که در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد مسی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست دهند.بهرام رشیدفرخی بازیکن آماده این روزهای نارنجی پوشان در دقایق ۲ و ۶۵ برای مس و هادی سهرابی در دقیقه ۵۴ برای داماش در این دیدار موفق به گلزنی شدند.

شاگردان میشو کرستیچوویچ با کسب این سه امتیاز ارزشمند ۴۶ امتیازی شدند و به رتبه ششم جدول صعود کردند.

همچنین مس کرمان نیز در خانه خود و در با حضور دوباره اکبر میثاقیان در راس کادرفنی این تیم با گلهای هادی رکابی در دقیقه ۸ و گل به خودی شیرزاد فرید در دقیقه ۵۲ موفق شد  آلومینیوم هرمزگان را شکست دهد و با ۵۰ امتیاز به رتبه چهارم جدول صعود کند.

گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان نیز در اردبیل مقابل شهرداری این شهر به تساوی یک بر یک دست یافت و با ۳۶ امتیاز به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد، حمزه مظفری در دقیقه ۳۵ برای سیرجانی ها و پیمان رنجبری در دقیقه ۵۴ برای شهرداری در این دیدار موفق به گلزنی شدند.

در هفته سی و دوم این رقابتها دوشنبه شانزدهم فروردین ماه و از ساعت ۱۶:۱۵ مس در رفسنجان به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت و گل گهر سیرجان نیز در خانه خود از داماش گیلان پذیرایی خواهد کرد.همچنین مس کرمان دیگر نماینده استان نیز در خرم آباد به مصاف خیبر این شهر خواهد رفت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان