از تحویل سال نو تا برپایی خیمه های معرفت در جوار آستان مقدس امام زاده سید جلال الدین اشرف/ عکس

  • شناسه خبر: 92733
از تحویل سال نو تا برپایی خیمه های معرفت در جوار آستان مقدس امام زاده سید جلال الدین اشرف/ عکس

همزمان با تحویل سال نو در آستان مقدس امام زاده سید جلال الدین اشرف، سفره هفت سین با قرائت قرآن، زیارت آل یس و دعای فرج و  زیارت امام حسین (علیه السلام) به همراه صلوات خاصه امام صادق علیه السلام گسترانیده شد و مراسم با اجرای کربلایی عباس ملایی و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری در این بقعه متبرکه به پایان رسید.

خانه » اجتماعی » از تحویل سال نو تا برپایی خیمه های معرفت در جوار آستان مقدس امام زاده سید جلال الدین اشرف/ عکس

به گزارش “خانه خشتی“، امام جماعت آستان مقدس امامزاده سیدجلال الدین اشرف حجت الاسلام زینلی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از برپایی خیمه های معرفت در امامزاده خبر داد و گفت: این خیمه ها برای مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره وقف، مسابقه و بخش کودک دایر شده اند.

حجت الاسلام زینلی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در  امامزاده سید جلال الدین اشرف، افزود: اقدامات رفاهی برای اسکان زائران با بیش از ۲۰ زائرسرا در این محل وجود دارد.

لازم به ذکر است از ۲۹ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین به مدت ۱۵ روز طرح آرامش بهاری در بقعه متبرکه امامزاده سیدجلال الدین اشرف رفسنجان برگزار می شود؛ در این طرح روحانیون اعزامی  برای اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه معرفت به استان مقدس امامزاده می آیند و به زائرین و مسافرین عزیز نیز خدمت‌رسانی می کنند.

خبر: کاظم رفسنجانی/ عکس ها از: محمدصادق تقی نژاد

۲ ۱ ۳ ۴ ۶ ۷

۵
برچسب ها:
خانه خشتی خانه خشتیر در جوار آستان مقدس امام زاده سید جلال الدین اشرف رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • گمنام

    سلام عید شمامبارک

    علی

    خداوند از عزیزان خانه خشتی که خادمین امامزاده در فضای مجازی هستند قبول نماید اینرا میخواهم به عزیزان خانه خشتی بگویم تا زمانی که سایه مهندس بادپروا خادم امام صادق مستدام است خانه خشتی در قلب ما جا دارد و اگر ۱۰۰۰سایت خبری باشند برای ما هیچ کدام خانه خشتی نمیشود التماس دعا

    محمدی پور

    سلام جا دارد از تمامی خادمین گمنام امامزاده تشکر نمایم.

    محمد

    سلام حلول سال نو را به عزیزان خانه خشتی تبریک میگویم. امیدواریم که سالی پر برکت در پایه تعالیم اسلام و روشن به نور قرآن را سپری نمایند . امیدوارم که آقای بادپروا به مانند حضرت نوح عمر بابرکت داشته باشد. و در رکاب آقا امام زمان نایل آید.

    گمنام

    سلام عید امسال خدا رحم کند بیچاره شدیم امسال دوتا روز زن داریم . من میخواهم برای روز زن یک هدیه بدهم این هم هدیه

    فاطمه

    سلام تشکر میکنیم از بزرگوان خانه خشتی و عیدتان مبارک منتظر حضور سبز عزیزان خانه خشتی در روز مادر جوار امامزاده هستیم.

    یا زهرا

    سلام عیدتان مبارکباد ان شاءالله سالی خوبی را داشته باشید من بهترین عیدی ام را خانه خشتی گزارش امامزاده سلطان سیدجلال الدین اشرف بود گرفتم. زیارت قبول

    یا زهرا

    سلام آخرین عکس را نگاه کنید مطلب جالبی را خواهید دید آقای مهدی کریمی که تصویری وسطی است . از زندگیشان را برای خدمت به امامزاده مایه گذاشته مسئول انتخاب مداح و سخنران و تبلیغات امامزاده ایشان هستند و ایشان از بچه های چشم پاک و معتمد شمس اباد نوق هستند حدا نگهدارشان باشد به حق جدم حضرت زهرا.

    احمد

    سلام و عرض ادب محضر عزیزان خانه خشتی این عید سعید باستانی را به شما تبریک میگوم و سلامتی و شادکامی و سعادتمندی را برای شما عزیزان از درگاه احدیت خواهان و خواستگارم.ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال ما را به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک و عاقبت به خیر شوید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان