فرماندار رفسنجان:

باید از توان مردمی و همه ارکان نظام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد

  • شناسه خبر: 92647
باید از توان مردمی و همه ارکان نظام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد

ملانوری گفت: باید از توان همه ارکان نظام، مردم و بخش خصوصی برای حل مشکلات اقتصادی استفاده شود.

خانه » آخرین اخبار » باید از توان مردمی و همه ارکان نظام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد

ملانوری فرماندار رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با تبریک سال نو و بهار طبیعت به هموطنان و همشهریان و با آرزوی سالی پر از خیر و برکت، پیشرفت و توسعه و تعالی در سالی که آغازین روزهای آن با میلاد دخت نبی مکرم اسلام (ص) مصادف شده است و پایان بخش آن نیز میلاد با سعادت آن بانوی بزرگ است، گفت: مقام معظم رهبری مثل همه سال ها با درایت وهوشیاری تمام و با توجه به مسائل و مشکلات مورد نیاز کشور شعار خوبی را انتخاب و ابلاغ فرمودند و بر اساس آن همه باید همراه و هماهنگ باشند و تحت عنوان این شعار مسائل کشور را پیگیری کنند.

حمید ملانوری توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی را در رفع مشکلات معیشتی مردم مؤثر دانست و افزود: باید همه توان دولت، کشور و همه ارکان نظام در قالب این شعار به کار گرفته شود و از توان فکری، تخصصی، فنی مردم و تمکن و دارایی بخش خصوصی در بخش پول و امکانات، برای حل مشکلات اقتصادی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۴ شاهد تحقق خوب مذاکرات هسته ای و اجرای برجام بودیم، اظهار کرد: اقدامی که در حوزه برجام و لغو تحریم ها اتفاق افتاد می تواند  راهی برای کمک به اقتصاد با استفاده از توان دولت و مردم باز کند.

ملانوری از تلاش شهرستان رفسنجان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال های اخیر برای اقتصاد مردمی و استقاده از توان بخش خصوصی در قالب ستاد مثلث توسعه اقتصادی خبر داد و افزود: در قالب ستاد مثلث توسعه اقتصادی با همکاری نماینده مردم در مجلس و امام جمعه در بخش خصوصی انگیزه ایجاد کردیم تا برنامه جدیدی برای خروج شهرستان از تک محصولی و استفاده از معادن، صنایع و گردشگری در حوزه اشتغال و اقتصاد فراهم کنیم.

فرماندار رفسنجان با تأکید بر اینکه شهرستان رفسنجان در سال ۹۵ در عرصه اقتصاد مقاومتی پیشتاز خواهد بود، گفت: احساس می کنیم مردم ما و برنامه های ستاد مثلث اقتصادی را پذیرفته اند و انگیزه مشارکت در سرمایه گذاران به وجود آمده است.

وی راه اندازی کارگاه های کوچک و ایجاد اشتغال برای جوانان و استفاده از توان بخش خصوصی و اجرای برنامه های ویژه در حوزه گردشگری را از اقدامات مؤثر شهرستان رفسنجان در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ بیان کرد.

گفت و گو: بهناز شریفی

برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خانه خشتی رفسنجان سال 95
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان