نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

راه علاج اقتصاد کشور و مشکلات معیشت مردم اقتصاد مقاومتی است

  • شناسه خبر: 92645
راه علاج اقتصاد کشور و مشکلات معیشت مردم اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: راه علاج اقتصاد کشور و مشکلات معیشت مردم اقتصاد مقاومتی است و کار اصلی مجلس جدید باید بر روی این موضوع به معنای واقعی باشد و شاهد حضور بیشتر مردم در این عرصه باشیم.

خانه » آخرین اخبار » راه علاج اقتصاد کشور و مشکلات معیشت مردم اقتصاد مقاومتی است

حسین آذین در گفت و گو با خانه خشتی، ضمن تبریک سال جدید به مردم شریف رفسنجان و انار به حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی در سالی که گذشت اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات ۷ اسفند موجب تثبیت نظام جمهوری اسلامی شد و بار دیگر لبیکی به ندای رهبر فرزانه انقلاب سر داده شد.

وی به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل” اشاره کرد و گفت: کشور در عرصه اقتصاد هنوز به اهداف خودنرسیده است و اهمیت این موضوع از شعارهای چند ساله رهبر فرزانه انقلاب در این زمینه نمایان است.

آذین تصریح کرد: نیاز است تا یک قرارگاه اقتصادی در کشور ایجاد شود تا همه ظرفیت های آن را برای توسعه اقتصاد کشور استفاده کند.

وی راه علاج اقتصاد کشور و مشکلات معیشت مردم را اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: کار اصلی مجلس جدید باید بر روی این موضوع به معنای واقعی باشد و شاهد حضور بیشتر مردم در این عرصه باشیم.

آذین همچنین اصلاح الگوی مصرف توسط مردم را ضروری دانست وبیان داشت: فرهنگ سازی در این زمینه باید صورت گیرد و مردم در عرصه اجرایی به میدان بیایند.

وی افزود: اگر تنها ۱۰ درصد از مصرف کنونی آب کاهش یابد بخش عمده ای از مشکلات کشور در این زمینه حل خواهد شد.

آذین خاطر نشان کرد: همه افراد صاحب نظر، نخبگان، دانشگاهیان باید در این عرصه ورود پیدا کنند تا اقتصاد مقاومتی از قالب شعار خارج و عملیاتی شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان